aftensmaden idag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.472 visninger
27 svar
0 synes godt om
1. oktober 2008

Miamaja

er rodsuppe hos os! valget falgt efter et indslag om suppen med den lækre kok nikolaj, men det siger vi ikke til manden:P
hvad skal i have derude...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2008

MorCamilla

Vi skal op til min svigerinde og spise i aften.. Hun har fødselsdag i dag og har inviteret på aftensmad.. Så lige hvad vi skal have det ved jeg ikke, men lækkert det bliver det helt sikkert :)

Anmeld

1. oktober 2008

twinboys

Her står den på rugbrød for drengene skal til gymnastik her kl. 17 og så er vi først hjemme omkring kl. 18.20 og så er det jo godnattid kl. 19.30...

Og det er også lækkert med frisk rugbrød fra bageren...:)

Majbritt(H)

Anmeld

1. oktober 2008

Pia.

Her står den på rester fra i går (pittabrød) Mikkel skal til springgymnastik klokken 17.15 og det slutter først 18.30, så det er dejligt nemt med rester.

Knus og velbekomme Pia.

Anmeld

1. oktober 2008

moniquesmor

her stå den på risengrød...:D:$ mor har det mærkeligt i dag. og far tænker mærkelige tanker kan man se (for mor hadder risengrød normalt men når hun er gravid elskere hun det..)8(:'(

Anmeld

1. oktober 2008

Pia.

[citat][f][småt]moniquesmor skriver:[/småt][/f] her stå den på risengrød...:D:$ mor har det mærkeligt i dag. og far tænker mærkelige tanker kan man se (for mor hadder risengrød normalt men når hun er gravid elskere hun det..)8(:'([/citat] ???? Er du gravid ?

Anmeld

1. oktober 2008

moniquesmor

[citat]???? Er du gravid ?[/citat] for håbelig ikke8(:'(:S

Anmeld

1. oktober 2008

Pia.

[citat][f][småt]moniquesmor skriver:[/småt][/f] [citat]???? Er du gravid ?[/citat] for håbelig ikke8(:'(:S[/citat] Det er måske ikke juleønsket alligevel ;)

Anmeld

1. oktober 2008

moniquesmor

[citat]Det er måske ikke juleønsket alligevel ;)[/citat] nej den forsvant da morten sagde ja til flere børn. nu når jeg ser en barnevogn løber jeg næsten skrigen bort:'(

Anmeld

1. oktober 2008

Pia.

[citat][f][småt]moniquesmor skriver:[/småt][/f] [citat]Det er måske ikke juleønsket alligevel ;)[/citat] nej den forsvant da morten sagde ja til flere børn. nu når jeg ser en barnevogn løber jeg næsten skrigen bort:'([/citat] Ja så må vi da ikke håbe den er der denne her gang... :S

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.