Svenske møbler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.076 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. februar 2011

mth1987

HejEr der nogen der helt vilde med gamle svenske møbler der piftet op? Skriv pb for mere Info

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

steph0804

mth1987 skriver:

HejEr der nogen der helt vilde med gamle svenske møbler der piftet op? Skriv pb for mere Info

Jep, hvis du skulle ligge inde med en slagbænk??

Anmeld

21. februar 2011

mth1987

steph0804 skriver:

Jep, hvis du skulle ligge inde med en slagbænk??

Det min mor der har en biks hun har pt to slagbænke. Men det jo ikk dba eller gul og gratis priser. Det jo pæne ting

Anmeld

21. februar 2011

steph0804

Har hendes butik en hjemmeside hvor man kan se dem?

Anmeld

21. februar 2011

mth1987

steph0804 skriver:

Har hendes butik en hjemmeside hvor man kan se dem?

Ja men det ikk alle ting der billeder der kommet på endnu. Timmers-ting.dkJeg ligger inde med nogle billeder af senge borde.Men slagbænkene er der

Anmeld

21. februar 2011

steph0804

Wow super flot slagbænk, tak for tippet til siden

Anmeld

21. februar 2011

mth1987

steph0804 skriver:

Wow super flot slagbænk, tak for tippet til siden

Så lidt da. Der rigtig mange fine ting

Anmeld

21. februar 2011

Kongmulle

mth1987 skriver:

Det min mor der har en biks hun har pt to slagbænke. Men det jo ikk dba eller gul og gratis priser. Det jo pæne ting

Al respekt for det din mor laver, men jeg syntes det er groft at skrive det som om man ikke kan købe pæne ting på DBA eller gul og gratis.... Hvad fejler den her feks? http://www.dba.dk/slagbaenk-hvid-med-guld-sve/id-72169073/

Jeg syntes da også den ser fin ud.

Måske misforstod jeg dig,men jeg syntes ikke man kan skrive det sådan. Folk kan vel godt sælge fine ting på dba.

held og lykke til din mor med salget.

Anmeld

22. februar 2011

mth1987

Kongmulle skriver:

Al respekt for det din mor laver, men jeg syntes det er groft at skrive det som om man ikke kan købe pæne ting på DBA eller gul og gratis.... Hvad fejler den her feks? http://www.dba.dk/slagbaenk-hvid-med-guld-sve/id-72169073/

Jeg syntes da også den ser fin ud.

Måske misforstod jeg dig,men jeg syntes ikke man kan skrive det sådan. Folk kan vel godt sælge fine ting på dba.

held og lykke til din mor med salget.

Selvfølgelig kan man det. Har da også selv ting til salg derinde. Det var mere for at gøre opmærksom på at priserne ikk var brugttings priser hvis du forstår. De ting hun har har hun jo knoklet med at gøre i stand.Så slap du bare af, var skam ikk for at fornærme nogen!!

Anmeld

22. februar 2011

Kongmulle

mth1987 skriver:

Selvfølgelig kan man det. Har da også selv ting til salg derinde. Det var mere for at gøre opmærksom på at priserne ikk var brugttings priser hvis du forstår. De ting hun har har hun jo knoklet med at gøre i stand.Så slap du bare af, var skam ikk for at fornærme nogen!!

Okay. Nogen gange kan det skrevne ord godt være nemt at misforstå.

Hun er også dygtig. bestemt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.