Gravid på trods af meget meget svag lille blødning???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

661 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. februar 2011

Anonym trådstarter

Har en svag positiv test igår men idag ku jeg skimte en meget meget svag lille bitte mikro lys blødning på wc papiret. Ku kun lige skimte at der var en plet med en lidt anden farve. Hva tænker I om det???Er så nervøs fordi jeg VIRKELIG ønsker denne graviditet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Har en svag positiv test igår men idag ku jeg skimte en meget meget svag lille bitte mikro lys blødning på wc papiret. Ku kun lige skimte at der var en plet med en lidt anden farve. Hva tænker I om det???Er så nervøs fordi jeg VIRKELIG ønsker denne graviditet

Jeg tænker, at det sagtens kan være ægget der har sat sig fast, for det er ikke ualmindeligt med en lille blødning i den forbindelse

Anmeld

21. februar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Tjaaa..det er jo svært at sige..men en hel del graviditeter starter med en blødning, som så bliver til brunligt udflåd eller en rigtig lille blødning, som så går i sig selv igen.
Så der er nok ikke andet at gøre end at se tiden an og så teste igen om et par dage, så du kan blive mere sikker.

Jeg krydser fingre for at der er en spire på vej.

Kærligst
Sussie

Anmeld

21. februar 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Jeg tænker, at det sagtens kan være ægget der har sat sig fast, for det er ikke ualmindeligt med en lille blødning i den forbindelse

Åhhh håber du har ret

Anmeld

21. februar 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Tjaaa..det er jo svært at sige..men en hel del graviditeter starter med en blødning, som så bliver til brunligt udflåd eller en rigtig lille blødning, som så går i sig selv igen.
Så der er nok ikke andet at gøre end at se tiden an og så teste igen om et par dage, så du kan blive mere sikker.

Jeg krydser fingre for at der er en spire på vej.

Kærligst
Sussie

Tak for de krydsede fingre

Anmeld

22. februar 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Åhhh håber du har ret

Jeg vil også sige ligesom Sussie, at du bør teste igen om et par dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.