hjælp lige tøser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

503 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. februar 2011

Anonym trådstarter

- ja, så er det mig ano igen - det er slut imorgen, hvor jeg afslører hvem jeg er... det er mig der har testdag imorgen, og har skrevet indlæg om Opmuntring søges, samt indlæget om dyrt medicin...

Dagens spg:

Jeg har ikke blødt eller noget der ligner

havde liiidt menssmerter igår - men det er ikke blevet til mere

jeg har smugtestet igår morges, samt idag hvor det dog IKKE var med morgenurin - BEGGE TESTE ER NEGATIVE.

Men jeg bløder samtidig ikke, så nu er jeg forvirret - ved alle andre forsøg er jeg begyndt at bløde på det her tidspunkt - men ikke denne gang - samtidig negativ test.

er der nogen der først er begyndt at bløde EFTER TESTDAG??

Kh Ano

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

nielsen80

Tror det er forskelligt, hvornår man kan teste positivt, og hvor følsomme testene er. Har ikke prøvet, at min blødning ikke kom inden testdag ved inseminering, men har endnu ikke erfaring i IVF -men nu har jeg "oppet" din tråd, så måske der er nogle med lidt mere erfaring der ser den....  

for at den er der for dig alligevel, vil vente spændt på din opdatering imorgen.

Anmeld

21. februar 2011

baby84

Anonym skriver:

- ja, så er det mig ano igen - det er slut imorgen, hvor jeg afslører hvem jeg er... det er mig der har testdag imorgen, og har skrevet indlæg om Opmuntring søges, samt indlæget om dyrt medicin...

Dagens spg:

jeg har smugtestet igår morges, samt idag hvor det dog IKKE var med morgenurin - BEGGE TESTE ER NEGATIVE.

Men jeg bløder samtidig ikke, så nu er jeg forvirret - ved alle andre forsøg er jeg begyndt at bløde på det her tidspunkt - men ikke denne gang - samtidig negativ test.

Kh Ano

Hej

Jeg oprettede næsten samme tråd da jeg var i gang med sidste ICSI, hvor jeg også havde snydetestet og der var mange der skrev at de først havde testet positivt flere dage til uger efter 1 mens dag. Tror det er meget almindeligt, at hcgen er ikke kan opfanges på dette tidspunkt så der er håb endnu

Krydser for at du får et godt svar i morgen og glæder mig til at høre hvem du er

Anmeld

21. februar 2011

CamillaValby

Anonym skriver:

Dagens spg:

Kh Ano

Ihh jeg glæder mig altså til at finde ud af hvem du er hihi

Jeg har to gange ud af mine behandlinger, først at begynde at bløde senere end test dag den ene gang var d. 40 dag. Og anden gang var nogle dage over.

MEN jeg for at den er der denne gang.

Anmeld

21. februar 2011

mizz-lillemor06

Anonym skriver:

Dagens spg:

Kh Ano

det er meget forskelligt hvornår vi hver især kan teste. jeg kan teste 4 dage før og have en svag positiv. hvor andre skal til læge og have taget en blodprøve for at få svar.

meen vent en dag eller to mere og test igen. ville jeg gøre..

Anmeld

21. februar 2011

Kruse90

Jeg krydser for dig

Og glæder mig til at se hvem du er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.