Premature/for tidligt fødte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

926 visninger
13 svar
0 synes godt om
21. februar 2011

Kløver

Vores lille dreng blev født i uge 35-3 og vejede kun 2020 gr ved fødslen, vi kan sagtens bruge str 50 i tøj til ham, så selve tøjet er ikke det store problem, men der er str på hans fødder derimod. de mindste sokker man kan få er alt alt alt for store....

Hvor hulen finder man sokker til premature børn??? Har søgt og ledt forgæves

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

regalprime

Min datter er født i 35+3 også men vejede dog 3000g Jeg tørretumblede dem blot Ellers havde hun en sparkedragt med fødder på

Anmeld

21. februar 2011

Kløver

regalprime skriver:

Min datter er født i 35+3 også men vejede dog 3000g Jeg tørretumblede dem blot Ellers havde hun en sparkedragt med fødder på

Vi har heldigvis nogle sparkedragter, men selvom jeg har tumblet sokkerne er de stadig alt alt for store

Anmeld

21. februar 2011

regalprime

Maja84 skriver:

Vi har heldigvis nogle sparkedragter, men selvom jeg har tumblet sokkerne er de stadig alt alt for store

Også efter en gang koge vask??

Anmeld

21. februar 2011

Fam. Madsen

Maja84 skriver:

kender du ikk nogen som kan strikke nogen til jer... det er det eneste råd jeg lige har til jer..

Anmeld

21. februar 2011

Kløver

regalprime skriver:

Også efter en gang koge vask??

ja, det er ikke så meget de er krympet, men kan være de skal have højere grader kogevask så, kunne jo bare være rart at købe nogle som bedre passede

Anmeld

21. februar 2011

Kløver

Fam. Madsen skriver:

kender du ikk nogen som kan strikke nogen til jer... det er det eneste råd jeg lige har til jer..

tjoh, men de er desværre for varme de hjemmestrikkede, så håbede at finde normale sokker i bomuld men tak for tippet

Anmeld

21. februar 2011

Alberts/

jeg har fået helt mini sokker som er lange og går over knæet så¨de kan godt findes(;

hvis det er sender jeg gerne hihi

Anmeld

21. februar 2011

Kløver

Alberts/ skriver:

jeg har fået helt mini sokker som er lange og går over knæet så¨de kan godt findes(;

hvis det er sender jeg gerne hihi

Kan være jeg skal prøve at give dem 95¤ så kan det være det hjælper

Anmeld

21. februar 2011

Alberts/

Maja84 skriver:

Kan være jeg skal prøve at give dem 95¤ så kan det være det hjælper

du kan prøve, men smider gerne to par gratis med posten hvis det er(;

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.