Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MetteDN skriver: Du kan bare skrive en pb hvis du vil snakke
Du kan bare skrive en pb hvis du vil snakke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sees. skriver: Hej Nalle.Hvor er jeg ked af at høre at det kører skævt for jer Jeg har lige været igennem et brud, og ved hvilke følelser du står med .. Skriv endelig hvis du har brug for at læsse af, eller brug for nogle råd eller ligende Håber du er ok.STORT herfra!
Hej Nalle.Hvor er jeg ked af at høre at det kører skævt for jer Jeg har lige været igennem et brud, og ved hvilke følelser du står med .. Skriv endelig hvis du har brug for at læsse af, eller brug for nogle råd eller ligende Håber du er ok.STORT herfra!
Mange tak!
Lige for tiden, er jeg ikke okay
Nalle skriver: Mange tak! Lige for tiden, er jeg ikke okay
Nej, og det er der da slet ikke noget at sige til.Men skriv endelig, hvis du for brug for at komme af med dine tanker, eller for brug for råd, eller ligende!
Sees. skriver: Nej, og det er der da slet ikke noget at sige til.Men skriv endelig, hvis du for brug for at komme af med dine tanker, eller for brug for råd, eller ligende!
Det er jeg glad for at jeg må!
Åh smukke, det er jeg sgu ked af at høre
Håber I finder ud af det, men går det ikke så er det jo desværre sådan det er
Du skriver bare, ikke?
KÆMPE til dig mus
Øv troede I havde det så godt
Skriv hvis det lyster
Laulund87 skriver: Øv troede I havde det så godt Skriv hvis det lyster
Jae, synes bare det hele er ved at være træls
StephanieJ skriver: Åh smukke, det er jeg sgu ked af at høre Håber I finder ud af det, men går det ikke så er det jo desværre sådan det er Du skriver bare, ikke? KÆMPE til dig mus
Skal jeg nok smukke!
Jeg kunne ikke lade vær med at forlade dit indlæg uden at sende dig en krammer.. ..
Hold dig positiv.. livet er ikke altid let.. samme er kærligheden heller ikke. Men den er værd at snakke om..
Bshizzle skriver: Jeg kunne ikke lade vær med at forlade dit indlæg uden at sende dig en krammer.. .. Hold dig positiv.. livet er ikke altid let.. samme er kærligheden heller ikke. Men den er værd at snakke om..
Taak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128