Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er det for mange? Cebastian Noam + mors efternavn, bindestreg, fars efternavn
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Man kan sige, at i og med, at der bliver sat en bindestreg, så er det jo kun 3 navne Man kan dog aldrig skille dem ad igen - fik jeg selv at vide i forbindelse med bryllup
Anonym skriver: Er det for mange? Cebastian Noam + mors efternavn, bindestreg, fars efternavn
hov, jeg har selv 4 navne og klarer mig fint...dog bruger jeg for det meste kuun 2 af dem
Ja har også hørt de ikke kunne skilles, men har også hørt den regel er lavet om igen? Håber jeg eller kan vi ikke gøre sådan i og med jeg har to efternavne med bindestreg. Men ville fjerne det ene og tilføje faderen.
LotteGabriella skriver: Man kan sige, at i og med, at der bliver sat en bindestreg, så er det jo kun 3 navne Man kan dog aldrig skille dem ad igen - fik jeg selv at vide i forbindelse med bryllup
Ja har også hørt de ikke kunne skilles, men har også hørt den regel er lavet om igen? Håber jeg eller kan vi ikke gøre sådan i og med jeg har to efternavne med bindestreg. Men ville fjerne det ene og tilføje faderens.
Vores datter blev døbt den 12. feb. 2011 - hendes navn er:
Laura J... (mit pigenavn) V...... (min mands familienavn) P....... (min mands efternavn)
Så Laura har også 4 navne
Nej, det synes jeg bestemt ikke. Min lillebror har 4 navne og min søn får 4 navne. Dog uden bindestreg.
Anonym skriver: Ja har også hørt de ikke kunne skilles, men har også hørt den regel er lavet om igen? Håber jeg eller kan vi ikke gøre sådan i og med jeg har to efternavne med bindestreg. Men ville fjerne det ene og tilføje faderens.
Hej igen
Prøv at kigge på familiestyrelsen.dk
Når det er et barn der skal døbes, ser det ud som om at du godt kan skille det efternavn ad du har med bindestreg og vælge det, du bedst kan li'
Nej det er ikke for mange Vores lille dreng kommer også til at få fire navne
Vores unger har også 4 navne
Amalie cecilie liljeqvist Dinesen
Alberte Sofia liljeqvist Dinesen
Syndes ikke det er for noget
i daglig dagen bruger vi kun for og efternavn
Lidt Royal har man vel lov til at være
Knusss Linda
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128