Jeg har lige brug for hjælp tøser.(;

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.482 visninger
20 svar
0 synes godt om
21. februar 2011

Benjamins'mor

Hej piger.

Her kommer lige et billede af mig. Kan i hjælpe mig med hvad farve og frisure der vil klæ' mig? I må gerne komme med så mange forslag som muligt.

Tak på forhånd.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Dinna88

Dit hår virker meget tungt, har du overvejet at klippe det i en lang page og så få det fladet permanent? Det er en relativt ofte setfrisure, men jeg tror at det ville være rigtig pænt til dig! Normalt fraråder jeg folk det fordi man ser alle vegne, men til dig tror jeg den er god  

Hvad er din naturlige hårfarve? ud fra billedet ser det ud til at det er mørkt/mørkeblond? Jeg tror en lys brun vil være pæn  

Anmeld

21. februar 2011

Benjamins'mor

Dinna88 skriver:

Dit hår virker meget tungt, har du overvejet at klippe det i en lang page og så få det fladet permanent? Det er en relativt ofte setfrisure, men jeg tror at det ville være rigtig pænt til dig! Normalt fraråder jeg folk det fordi man ser alle vegne, men til dig tror jeg den er god  

Hvad er din naturlige hårfarve? ud fra billedet ser det ud til at det er mørkt/mørkeblond? Jeg tror en lys brun vil være pæn  

Min rigtige hårfarve er leverpostejsfarvet.

Okay tak.

Anmeld

21. februar 2011

Dinna88

benjamins'mor skriver:

Min rigtige hårfarve er leverpostejsfarvet.

Okay tak.

Det var også det jeg mente med den mørkeblond  

Jeg ved ikke med farven, det er ikke noget jeg har styr på. Men vil helt sikkert mene at du ikke skal have så langt hår, fordi det er så tungt  

Anmeld

21. februar 2011

lsvendsen

benjamins'mor skriver:

Hej piger.

Her kommer lige et billede af mig. Kan i hjælpe mig med hvad farve og frisure der vil klæ' mig? I må gerne komme med så mange forslag som muligt.

Tak på forhånd.

Jeg ville prøve en gyldenbrun og så en pjusket page, klippet helt oppe ved kæbelinien og så måske få lavet noget "troldehår" bag på :0) jeg syns ihvertfald at noget fylde ville gavne :0)

Held og lykke og sæt lige et par billeder på når du har været ved frisøren

Hilsen Line

Anmeld

21. februar 2011

Nalle

Lysebrunt, tror jeg vil klæ dig

Eller en kastanja brun ( staves )

Anmeld

21. februar 2011

Alberts/

jegstemmer for en chokolade brun(;

og lang flad page

Anmeld

21. februar 2011

Tanja84

Uuuhhh... tror en dejlig varm rød/brun mahonie ville være super flot til dig

Med henblik på klip, tror jeg det ville klæde dig rigtig godt med lidt mere fylde i form af en masse etager, i sær foran.

Smid endelig nogen billeder på når du har været til frisøren, så vi kan se havd det er er endt med

Anmeld

21. februar 2011

Benjamins'mor

Ville denne klæ' mig, bare uden det lange?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. februar 2011

Benjamins'mor

Tanja84 skriver:

Uuuhhh... tror en dejlig varm rød/brun mahonie ville være super flot til dig

Med henblik på klip, tror jeg det ville klæde dig rigtig godt med lidt mere fylde i form af en masse etager, i sær foran.

Smid endelig nogen billeder på når du har været til frisøren, så vi kan se havd det er er endt med

Der skal nok komme billeder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.