Her er resultatet af MD-scanningen i dag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2011

ChatH

ihhh hvor fedt!!! Tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

Milka

hvor er det dejligt, tillykke  har du det godt? hvor langt er du egentlig henne?

Anmeld

22. februar 2011

Bondepigen

Tusind tak skal I have allesammen!

Anmeld

22. februar 2011

Bondepigen

Rose <3 skriver:

Stor TILLYKKE med lillebror

psssssst. Malik Malik Malik Malik Malik Malik Malik Malik Malik

Tak for forslaget, som vi selv havde oppe at vende meget kort, for det passer bare ikke til vores lille gut... Ellers et godt bud.

Anmeld

22. februar 2011

Bondepigen

sarahb skriver:

Der fik jeg kuldegys hele vejen op igennem kroppen... WEEEE

Stort tillykke og hvor er det bare dejligt
Ihhh jeg er faktisk misundelig...

Misundelig? Du har da allerede to dejlige knægte, den ene ret ny endda, men hvis du er misundelig, så ved du jo hvad I skal igang med...

Anmeld

22. februar 2011

Bondepigen

Milka skriver:

hvor er det dejligt, tillykke  har du det godt? hvor langt er du egentlig henne?

Tak, jeg har det ok efter omstændighederne. Jeg er lige nøjagtig 20+0 i dag...

Anmeld

22. februar 2011

sarahb

bondepigen skriver:

Misundelig? Du har da allerede to dejlige knægte, den ene ret ny endda, men hvis du er misundelig, så ved du jo hvad I skal igang med...

Det går bare SÅÅÅÅ stærkt.. Det er helt vildt, føler jo slet ikk han er spæd mere....
EJ vi venter til om nogle år, selvom lysten er der, men det blver lige lovligt hårdt tror jeg.

Anmeld

22. februar 2011

Klumpe-dumpe

Tak for forslaget, som vi selv havde oppe at vende meget kort, for det passer bare ikke til vores lille gut... Ellers et godt bud.

Dirch så...... Emma og Dirch, det kan jeg også lide... Måske du har gættet jeg er vildt med det navne-halløj <3

Men ja Malik er også et rigtig smukt navn. som jeg godt kunne overveje hvis det var mig der skulle havde en lillebror.

Anmeld

22. februar 2011

Lilac

Stort tillykke med lillemanden 

Anmeld

22. februar 2011

Bondepigen

sarahb skriver:

Det går bare SÅÅÅÅ stærkt.. Det er helt vildt, føler jo slet ikk han er spæd mere....
EJ vi venter til om nogle år, selvom lysten er der, men det blver lige lovligt hårdt tror jeg.

Ja forstår dig godt! Jeg ville osse gerne have tvillinger, så kunne jeg spare 9 mdrs. Graviditetsgener, og en masse penge på fester barnedåb konfirmation osv...hehe..

Meeen tvillinger alligevel... Tror ski' jeg ville blive vanvittig inden de blev et år...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.