hvor tit bader i jeres barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvor tit bader i jeres barn fra 0-6 mdr

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

500 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. februar 2011

christensen

Var lidt nysgerrig da jeg selv har badet min datter hver 2 dag siden hun blev født, men sundhedspl. sagde jeg kun burde bade hende 1 gang om ugen, det synes jeg er for lidt, hvad synes i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

LotteGabriella

vi badede hende ca. 1-2 gange om ugen, da hun  ikke lugtede grimt. Hun blev selvfølgelig vasket neden om (kun med vand) hver gang hun blev skiftet 

Anmeld

21. februar 2011

Englebassen82

Som udgangspunkt badede vi også vores de små små 1 gang om ugen, men var der en lækket ble eller godt med gylp kunne de godt lige komme en tur med ind under bruseren, men sådan rigtig karbad 1 gang om ugen, for at deres hud ikke blev tør, da de så startede i instition kom de i bad 2 gange om ugen eller hvis der har været uheld eller andet..

Jeg har en i dagpleje og en i børnehave.

>:<

Anmeld

21. februar 2011

XXSS

Jeg synes helt, at det kommer an på hvor beskidte de er og hvor meget de "lugter"... i hvert fald som helt spæde - jo større jo mere

Anmeld

21. februar 2011

132319

Min datter kommer i bad en gang om ugen, nogle gange går der 10 dage. Det har hendes hud bedst af, hun er 5 måneder.

Det samme gjorde sig gældende for min søn da han var i den alder. Nu er han 3 år og kommer i bad 2-3 gange om ugen 

Anmeld

21. februar 2011

LotteGabriella

Tanja78 skriver:

Jeg synes helt, at det kommer an på hvor beskidte de er og hvor meget de "lugter"... i hvert fald som helt spæde - jo større jo mere

det er også vores erfaring herhjemme

Anmeld

21. februar 2011

DLM

her hjemme er vores søn i bad hver 2-3 dag ofte er det under bruseren med en af os da han er et uro i badekar og ikke selv kan sidde endnu, så det er kun 1 gang om ugen han er i badekar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.