fantastisk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

705 visninger
13 svar
0 synes godt om
21. februar 2011

Klitgaard

ja det fantastiske er at min mand og jeg har det så godt det køre bare Det har ellers kørt meget op og ned de sidste par år vi har haft brugt meget tid på at gå og være små sure og hakke på hinanden uden nogen særlig grund vi har dog hele tiden været sikre på at vi skulle være sammen ,men derfor har det da været hårdt .

Ved ikke helt hvad vi har gjort men de sidste 3-4 måneder har været de bedste vi har haft længe. Altså vi kan da stadig godt lige tage et skænderi men slet ikke som før.

I weekenden holdt vi fest uden børn vi var 4 par og vi havde det så sjovt med hinanden ikke mindst min mand og jeg vi fik hørt en masse musik snakket, grint og pjattet lige til kl 5 om morgen da vi gik i seng med blå tænder

Blev lige nød til at dele det med jer .

Knus fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Skouboe

Hvor er det dejligt at høre 

Det er bare meget rarere at have det sådan, istedet for at gå og hakke på hinanden.

Anmeld

21. februar 2011

Bondepigen

Årh hvor er det skønt at høre!!! Det er da langt det sjoveste, når det hele kører på skinner!!

Anmeld

21. februar 2011

JustAnotherName

Sikke et dejligt positivt indlæg. Det er så skønt, når det bare kører

Anmeld

21. februar 2011

msax

JUBIIII... hvor er dejligt at høre der er lykke til i de små hjem. Vi (jeg) har jo desværre en tendens til kun at skrive når der er noget der driller derhjemme - hvilket jo egentlig er helt tosset for de gode historier er jo dem man (vi/jeg) blíver gald af.

Men jeg vil også godt være med i denne her "ha-det-godt-klub" - brian og jeg har det også SUPER. Vi kysser og krammer og husker at slukke tv'et når der alligevel ikke er noget vi gerne vil se.

Anmeld

21. februar 2011

KWL

Ih hvor skønt  

Anmeld

21. februar 2011

AnneBJ

Ih hvor fedt! Det er bare sådan en fantastisk følelse at have! 

Anmeld

21. februar 2011

Vingummien

Klitgaard skriver:

ja det fantastiske er at min mand og jeg har det så godt det køre bare Det har ellers kørt meget op og ned de sidste par år vi har haft brugt meget tid på at gå og være små sure og hakke på hinanden uden nogen særlig grund vi har dog hele tiden været sikre på at vi skulle være sammen ,men derfor har det da været hårdt .

Ved ikke helt hvad vi har gjort men de sidste 3-4 måneder har været de bedste vi har haft længe. Altså vi kan da stadig godt lige tage et skænderi men slet ikke som før.

I weekenden holdt vi fest uden børn vi var 4 par og vi havde det så sjovt med hinanden ikke mindst min mand og jeg vi fik hørt en masse musik snakket, grint og pjattet lige til kl 5 om morgen da vi gik i seng med blå tænder

Knus fra mig

Ej det lyder sgu da lækkert :d man blive rjo helt glad af at læse dit indlæg

Tror alle har godt af sådan en dag engang imellem, er bare ikke så tit de kommer når der er børn i billedet syntes jeg :d men er fantastisk når det sker

Anmeld

21. februar 2011

Vinker

Klitgaard skriver:

Knus fra mig

Åh hvor er det bare SKØNT at høre. Det varmer virkelig mit hjerte. Kan skisme godt forstå du er glad!

Det er bare hårdt når man går og småhakker på hinanden og ikke rigtig kan få holdt med det igen. Lidt sådan en ond cirkel man kan komme ind i. Men det er bare vildt dejligt at høre at bøtten nu er vendt og at kærligheden igen blomster - lad det endelig fortsætte ;)

Anmeld

21. februar 2011

sarahb

HVOR ER DET DEJLIGT

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.