opfølgning vedr alt det har afklaringshalløj...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.108 visninger
35 svar
0 synes godt om
21. februar 2011

Ni-ko-li-ne

ja, jeg var jo færdig i min erhvervspraktik d. 21. januar... og nu har har vi så været til opfølgningssamtale hos min myndighedssagsbehandler....

hun synes det hele så fornuftigt ud og ville skrive en indstilling til fleksjob... det eneste der måske kunne stå i vejen for en godkendelse var, hvis man ikke mente at jeg var afklaret bredt nok... dvs. hvis fleksjobteamet ikke mener det er godt nok belyst hvad jeg kan og ikke kan, så kan jeg risikere at det hele trækker ud med endnu et erhvervspraktik forløb...

nåh, men dertil håber vi ikke vi kommer!

om godt 1-1½ mdr ville hun have min ressourceprofil færdig også skal jeg lige godkende den... derefter skal den op på en konference og så får jeg svar...

KRYDS FINGRE FOR MIG PIGER!!!

denne ventetid bliver den mindste af dem alle. Og det er ikke ventetiden der bekymrer mig, det er udfaldet... ih hvor jeg håber...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

oo

jeg krydser alt hvad krydses kan!!!

Anmeld

21. februar 2011

Klitgaard

Krydser og håber det bedste for dig

Anmeld

21. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

jeg krydser alt hvad krydses kan!!!

taaaaaaaaak Trine!!

og så siger hun fismer, at nu skulle jeg jo ikke blive skuffet hvis ikke det flaskede sig med jobbet på UNI...

og så tænkte jeg:

"ja halløj fister dame, du skal da bare spolere drømmen allerede"

men altså, alt i alt et okay møde... og det var rart at få lidt tid på at man ved at den næste mdr skal man ikke forvente at høre noget

Anmeld

21. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Klitgaard skriver:

Krydser og håber det bedste for dig

tusind tak:0)

Anmeld

21. februar 2011

Skouboe

Ni-ko-li-ne skriver:

taaaaaaaaak Trine!!

og så siger hun fismer, at nu skulle jeg jo ikke blive skuffet hvis ikke det flaskede sig med jobbet på UNI...

og så tænkte jeg:

"ja halløj fister dame, du skal da bare spolere drømmen allerede"

men altså, alt i alt et okay møde... og det var rart at få lidt tid på at man ved at den næste mdr skal man ikke forvente at høre noget

De forstår da også VIRKELIGT at tage glæden fra folk... 

Lad være med at lade hende ødelægge dit gode humør. Nu bliver du snart godkendt og jobbet på UNI flasker sig

- Jeg gruer for hvis jeg skal igennem det forløb på et tidspunkt...

Anmeld

21. februar 2011

AnneBJ

Jeg vil også gerne krydse alt hvad jeg kan for dig!! 

Anmeld

21. februar 2011

KWL

Selvfølgelig går det som du gerne vil...

Anmeld

21. februar 2011

Karo

Jeg syndes helt sikkert du har haft modvind nok, så sender massere af medvind og kryssede fingere mod fyn.

Anmeld

21. februar 2011

Bondepigen

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.