Kønsscanningen :)!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

729 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. februar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

ja som overskriften siger  var jeg til kønsscanning idag! og ja! der gemte sig jo en lille aktiv dame!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Nea85

Tillykke med den lille pige!

Præcis sådan så det også ud til min misdannelsesscanning, og jordemoderen var helt sikker på, at det er en pige der gemmer sig.
Nu må vi se om hun havde ret om 10 ugers tid. Jeg må indrømme at jeg er frygter lidt at hun kan have taget fejl (ikke at jeg ikke vil have en dreng, men nu har man jo købt lidt lyserødt tøj osv.). Man ved jo ikke om pungen og tappen måske kan have gemt sig..

Hilsen Linnea

Anmeld

21. februar 2011

Moar2011

TILLYKKE

Anmeld

21. februar 2011

Sof

den-lykkeligste skriver:

ja som overskriften siger  var jeg til kønsscanning idag! og ja! der gemte sig jo en lille aktiv dame!

Tillykke med den kommende lille prinsesse 

Anmeld

21. februar 2011

NinaNymannMadsen

tillykke med prinsessen

Anmeld

21. februar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

MAAANGE TAK

Anmeld

21. februar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

Nea85 skriver:

Tillykke med den lille pige!

Præcis sådan så det også ud til min misdannelsesscanning, og jordemoderen var helt sikker på, at det er en pige der gemmer sig.
Nu må vi se om hun havde ret om 10 ugers tid. Jeg må indrømme at jeg er frygter lidt at hun kan have taget fejl (ikke at jeg ikke vil have en dreng, men nu har man jo købt lidt lyserødt tøj osv.). Man ved jo ikke om pungen og tappen måske kan have gemt sig..

Hilsen Linnea

UHA det blir da spændende ! men vi kunne da så sagtens se de to hvide streger som dedikerede for skamlæber, så der er ikke meget tvivl her. Udover at på et af 3D billederne sad kønsdelen meget udenpå så for mig lignede det en lille tap' hvor hun sagde det var en pige og havde det været en dreng havde den været meget større.

Anmeld

21. februar 2011

Benjamins'mor

Rigtigt mange gange tillykke.

Og alt mulig held & lykke fremover herfra.

Anmeld

21. februar 2011

twinny

tillykke

Anmeld

21. februar 2011

Bshizzle

Tillykke med den kommende Dame..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.