Hvad blev i skønnet til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.228 visninger
20 svar
0 synes godt om
21. februar 2011

noah3006

Jeg har idag været til JDM tjek idag er i uge 38.

Bebs blev skønnet til 3200g og symfysemål 35. og ligger med hovedet nede men ikke helt fast. Men den er klar.

Ville bare for ren nysgerrighed høre hvad i er/blev skønnet til. Og fik I en tid igen til tjek. det har jeg nemlig fået om 2 uger... men håber da bebs er kommet til verden inden. hehe

Klem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

B&J

Jeg bkev skønnet til af daniel skulle veje 4500g men da han kom ud vejede han 2810, men de siger de skønnede forkert fordi der var så meget fostervand

Anmeld

21. februar 2011

Kamulla

Noah blev skønnet til 3200g MAX 3400g og det var et højt skud.. det var 40+1... 3 dage efter fødte jeg og han vejede næsten 4kg... så et forkert skud 

Anmeld

21. februar 2011

Mikkel's mor <3

Mikkel blev skønnet til max 2800 og så var der for lidt fostervand,
så vi blev sendt akut til fg for at blive scannet osv. og der målte scanneren 3500.
han blev så født dagen efter og vejede 3010 så der var igen af den der fik ret.

Anmeld

21. februar 2011

noah3006

Hold da op, ja det var da noget af en ændring... Gav de "kvaje" kage. hehe Nååå en lille gut du fik dig så... Det bliver da spændende at se hvor tæt de rammer rigtig hos mig. men ja tager hatten af for dem, det er jo ikke til at sige hvad ens baby er når de bare mærker. Men dejligt for os at have lidt at gå efter.

Anmeld

21. februar 2011

Melbek

Jeg kan ikke lige huske hvad min jm skød, men på fødestuen skød vagtjm til 3800-4000 og da Sarah kom ud skød hun til 3800, men da hun kom på vægten var hun kun 3260..

Held og lykke med den kommende fødsel

Anmeld

21. februar 2011

K.Rehder

jeg er lige gået ind i 38. uge i dag og har (også i dag) været til vækstscanning... Lille pige på ca. 2650 g., så hun er en lille en! Er heller ikke selv en af de største mennesker så det ville være underligt hvis det var en 5 kg's baby

Anmeld

21. februar 2011

oo

Sol blev skønnet til 4200 gram samme dag som jeg fik veer. Næste morgen var hun ude og vejede 3710, men der var massere af fostervand

Anmeld

21. februar 2011

noah3006

Melbek skriver:

Jeg kan ikke lige huske hvad min jm skød, men på fødestuen skød vagtjm til 3800-4000 og da Sarah kom ud skød hun til 3800, men da hun kom på vægten var hun kun 3260..

Held og lykke med den kommende fødsel

Ja hold da op det var da en del "gætterier" hehe Jeg er ikke selv stor af min bygning men min kæreste er lidt. Så måske det bliver en mellem ting vi får os. Jeg vejede omkring de 3300 g da jeg blev født og Mads vejede 4200 g så det er måske en ting der imellem.

Anmeld

21. februar 2011

noah3006

Tjuhl skriver:

Sol blev skønnet til 4200 gram samme dag som jeg fik veer. Næste morgen var hun ude og vejede 3710, men der var massere af fostervand

Har fostervandet virkelig også så stor betydning på babys vægt skønning? Jeg synes jo ikke selv man kan fornemme fostervandet når man mærker på maven om omkring bebs.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.