Er det normalt? Tredje trimester

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

SussieThyssen

Dorthe1986 skriver:

Hej piger

Jeg er nu 32+4, så det er jo ved at være snart at vores lille dreng kommer til verden

Nå men det jeg lige vil høre om, det er at jeg ofte om aftenen  (det kan også ske om dagen) bliver utilpas. Jeg får kvalme og nogle gange ondt i maven, altså ikke graviditetsmaven men madmaven  Og så er jeg bare så dødhamrende træt... Ligemeget hvor meget eller hvor lidt jeg sover, så er jeg bare træt hele tiden.. Men det er vist meget normalt

Men det er mere den utilpashed, jeg er lidt i tvivl om...

Håber i kan hjælpe mig

Hilsen Dorthe

Få lige tjekket din blodprocent og B12-vitamin niveau.
Det kan nemlig både medføre kvalme, ondt i maven, utilpashed og ubændig træthed.

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

<3

Dorthe1986 skriver:

Mange tak for de links Men altså jeg tror egentlig også det er reflux..

Men ja jeg må se om det bliver værre og så ellers give fg et ring

Ja sålænge du er opmærksom Også husk om et par uger så synker maven og du kan trække vejret igen

Anmeld

21. februar 2011

Dorthe1986

Ja det må jeg hellere

Tak Sussie

Anmeld

21. februar 2011

Dorthe1986

Kirle skriver:

Ja sålænge du er opmærksom Også husk om et par uger så synker maven og du kan trække vejret igen

Ja det bliver nu lidt dejligt

Anmeld

21. februar 2011

<3

Dorthe1986 skriver:

Ja det bliver nu lidt dejligt

Ja det er jo det og det glemmer man nemt

Anmeld

21. februar 2011

Mormilla

Dorthe1986 skriver:

Hej piger

Jeg er nu 32+4, så det er jo ved at være snart at vores lille dreng kommer til verden

Nå men det jeg lige vil høre om, det er at jeg ofte om aftenen  (det kan også ske om dagen) bliver utilpas. Jeg får kvalme og nogle gange ondt i maven, altså ikke graviditetsmaven men madmaven  Og så er jeg bare så dødhamrende træt... Ligemeget hvor meget eller hvor lidt jeg sover, så er jeg bare træt hele tiden.. Men det er vist meget normalt

Men det er mere den utilpashed, jeg er lidt i tvivl om...

Håber i kan hjælpe mig

Hilsen Dorthe

Jeg fik os kvalme, utilpas hed og ondt i madmaven omkring samme tid som dig. Men det er stort set over nu og jeg er i 34 uge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.