Se hvad der flytter ind hjemme hos mig imorgen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

Skouboe

AnneBJ skriver:

Puha, jeg ville nok nærmere være skræmt hvis de skulle bo herhjemme... Det er lige alt, at jeg kan få min egen, meget gamle, simple symaskine til at sy zig-zag og lige ud - og ikke engang dét er vi altid enige om hvordan skal foregå... 

Men med de kreationer du laver, kan jeg godt forstå det må være SÅ fedt at få nyt værktøj! Glæder mig til at se hvad du tryller frem!

(og boede jeg tættere på, skulle jeg gerne passe Silja - måske ikke lige 1½ uge - så du kunne have helt fred og ro til at sy! )

Jeg glæder mig også meget til at se hvad mine nye maskiner kan trylle

Jeg sender gerne Silja som pakke? Du kan bare sende pakken retur om et par uger? Eller evt. når hun bliver 18??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Skouboe

Chatarina skriver:

puhhh min misundelse er virkelig grim lige pt

Du ved jo hvor jeg bor, så du kan bare komme forbi og lege med dem

Anmeld

21. februar 2011

AnneBJ

Skouboe skriver:

Jeg glæder mig også meget til at se hvad mine nye maskiner kan trylle

Jeg sender gerne Silja som pakke? Du kan bare sende pakken retur om et par uger? Eller evt. når hun bliver 18??

SHIT man... tænk lige på hvad pakkepost koster om 18 år.... Jeg bliver jo ruineret så! 

Anmeld

21. februar 2011

Skouboe

AnneBJ skriver:

SHIT man... tænk lige på hvad pakkepost koster om 18 år.... Jeg bliver jo ruineret så! 

Jamen så har du jo også haft en billig børnearbejder i 17½ år Så må hun selv tjene til returportoen!

Anmeld

21. februar 2011

AnneBJ

Skouboe skriver:

Jamen så har du jo også haft en billig børnearbejder i 17½ år Så må hun selv tjene til returportoen!

Hm det kunne måske alligevel betale sig i længden... Der er dog grænser for arbejdsindsatsen (fra hendes side) det næste års tid - eller hvad? Er hun god til at støvsuge?

Anmeld

21. februar 2011

Skouboe

AnneBJ skriver:

Hm det kunne måske alligevel betale sig i længden... Der er dog grænser for arbejdsindsatsen (fra hendes side) det næste års tid - eller hvad? Er hun god til at støvsuge?

Det er hun helt sikkert, når hun har lært at gå.. ind til da, kan du putte hende i en pelset fleecedragt og bruge hende som fx støveklud eller kost...

Anmeld

21. februar 2011

KWL

Tillykke søde - helt velfortjent.

Anmeld

21. februar 2011

AnneBJ

Skouboe skriver:

Det er hun helt sikkert, når hun har lært at gå.. ind til da, kan du putte hende i en pelset fleecedragt og bruge hende som fx støveklud eller kost...

Jamen så send du hende bare mod Jylland!

Anmeld

21. februar 2011

Skouboe

Kristinewl skriver:

Tillykke søde - helt velfortjent.

Mange tak.. Jeg er allerede gået helt i selvsving over at de kommer imorgen.

Anmeld

21. februar 2011

LIZO

ihh hvor er du heldig... forrsten har du styr på de der maskiner man kan brodere navne i tøj.. vil prøve at overtale lars til sådan en.. så jeg har lidt at lave herhjemme..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.