Sexede danske kokke:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.574 visninger
13 svar
0 synes godt om
1. oktober 2008

Miamaja

Hvem er lækre synes I af de danske kokke mænder. jeg synes da ham Nikolaj kirk fra dr go' morgen er ret sexet;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2008

Pia.

Der må jeg melde pas, jeg kan ikke lige komme på en kok her i danmark jeg syntes er sexet...

Men Nikolaj er da en charmetrold, men ikke sexet...

Knus Pia

Anmeld

1. oktober 2008

Miamaja

[citat][f][småt]Miamaja skriver:[/småt][/f] Hvem er lækre synes I af de danske kokke mænder. jeg synes da ham Nikolaj kirk fra dr go' morgen er ret sexet;)[/citat] charmen gør ham sexet i mine øjne;)

Anmeld

1. oktober 2008

Pia.

[citat][f][småt]Miamaja skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Miamaja skriver:[/småt][/f] Hvem er lækre synes I af de danske kokke mænder. jeg synes da ham Nikolaj kirk fra dr go' morgen er ret sexet;)[/citat] charmen gør ham sexet i mine øjne;)[/citat] Ja okay ... så kan vi godt blive enige... :):):)

Anmeld

1. oktober 2008

MorCamilla

Han er da lidt sød at se på.. men lækker vil jeg ikke lige sige han er...

Anmeld

1. oktober 2008

A.

han er slet ikke lækker sjov er han men kun aldrig tænke at han er lækker:P synes ikke at i DK findes lækker kokke

Anmeld

1. oktober 2008

Miamaja

agnieszka skriver:

han er slet ikke lækker sjov er han men kun aldrig tænke at han er lækker:P synes ikke at i DK findes lækker kokke

haha ja han er ikke billedskøn men jeg har nok en speciel smag for mænd:P

Anmeld

1. oktober 2008

twinboys

Nej kan heller ikke komme i tanke om nogen...:'(:'(:'( Min egen kok han er sexet når han står og laver mad til mig kun iført et par boxershorts...:$:$:$ Men det er jo ikke så tit for det er kun når drengene er puttet eller ude på besøg hos nogen...:) Majbritt(H)

Anmeld

1. oktober 2008

Astrid P

Uhhlalaj... Ole Kristoffersen som bager om morgenen på TV2.

Uhmmm, siger jeg bare!

Anmeld

1. oktober 2008

A.I.G.

Bjarne kok fra Aabenraa.....

- min eks

;o)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.