skal jeg være bekymret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

362 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. februar 2011

Mother-love

hej piger.

ville høre om jeg skal være bekymret eller om det er meget normalt. jeg har ikke rigtig mærket ret meget til bette pigen de sidste 3 dage. jeg har mærket nogle små puf hver dag, men slet ikke i samme omfang som jeg plejer. jeg har mærket hende hver dag siden uge 17. og der har været en enkelt dag i ny og næ hvor jeg ikke har mærket hende så meget men så har hun så også taget revance næste dag..

jeg er 24+4 i dag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Koen.

min jordmoder sagde at det først var fra uge 26+ man sku mærke liv hver dag, så mon ikke lillen tager sig en slapper

men er du meget bekymret sys jeg du skal give fg et kald

Anmeld

21. februar 2011

jannebjerre

Nej det sys jeg ikke du skal - det er ganske normalt, at jo mindre plads der er derinde, jo svagere og mindre puf kommer der

Der er jo ikke så meget plads at danse på mere vel??

Anmeld

21. februar 2011

NessaXenia

ikke umiddeltbart, jeg mærkede i perioder også mindre til min, og var til tjek fr det, jeg var i 25. uge ca og de har så meget plads derinde at de bare ligger som de vil, og jeg mærkede heller ikke mer end et par blide puf derinde fra i 3 dage, det vidste sig at hun lå med ryggen udaf, og derfor mærker man ikke baby ligså meget.

Men alt var fint fik kørt ctg-strimmel og hjertet slog perfekt og hun havde meget aktivitet, jeg kunne bare ikke mærke det.

efter ca 2 dage var alt normalt og hun havde vendt sig...

Anmeld

21. februar 2011

Mother-love

lillespurv20 skriver:

min jordmoder sagde at det først var fra uge 26+ man sku mærke liv hver dag, så mon ikke lillen tager sig en slapper

men er du meget bekymret sys jeg du skal give fg et kald

jeg ved ikke hvor bekymret jeg er for jeg ved ikke om der er nogen grund til at være bekymret...

Anmeld

21. februar 2011

Mormilla

Jeg fik afvide at det var meget normal. Men ta til din læge eller JM og få tjekket om alt er som det skal være. Så kan du os falde til ro igen. Ved hvor bange jeg kunne blive!!!

Anmeld

21. februar 2011

Mother-love

Nina sophia skriver:

ikke umiddeltbart, jeg mærkede i perioder også mindre til min, og var til tjek fr det, jeg var i 25. uge ca og de har så meget plads derinde at de bare ligger som de vil, og jeg mærkede heller ikke mer end et par blide puf derinde fra i 3 dage, det vidste sig at hun lå med ryggen udaf, og derfor mærker man ikke baby ligså meget.

Men alt var fint fik kørt ctg-strimmel og hjertet slog perfekt og hun havde meget aktivitet, jeg kunne bare ikke mærke det.

efter ca 2 dage var alt normalt og hun havde vendt sig...

mange tak for svar. det er dejligt at høre noget for nogen som har prøvet det samme.. jeg vidste bare ikke om jeg skulle være bekymret da jeg jo har mærket lidt til hende hver dag

Anmeld

21. februar 2011

132319

Jeg mærkede først liv første gang i uge 26 og derefter mærkede jeg ham kun hver 2-3 dag 

Anmeld

21. februar 2011

Mother-love

jannebjerre skriver:

Nej det sys jeg ikke du skal - det er ganske normalt, at jo mindre plads der er derinde, jo svagere og mindre puf kommer der

Der er jo ikke så meget plads at danse på mere vel??

hehe kigger man på mavens størrelse så er der vidst rigeligt med plads hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.