Nogen der står og mangler..............

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

265 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. februar 2011

Karo

Jeg er igang med den helt store oprydning i børnetøjet idag og har nogle ting liggende som ikke kan sælges. Jeg nænder dog ikke at smide dem ud så vil høre om der er nogle af jer der kan bruge det. Portoen må i selv betale

1: Den øverste "jakke" er en gave fra Madea og der er ikke nummer i. Jeg gætter på den vil passe et barn på ca. 1 år. Trøjen har min mor strikket og passer nok også en 1 årig.
2: Bodyerne er uden nummer men jeg gætter på de er en str. 62. Sokkerne er til en nyfødt.
3: De to drsgter er str. 68 men her et par små gule pletter. Jeg gætter på de kan gå af i vask, men ved det ikke med sikkerhed.
4: Huerne er uden str. men mener de er en str. 74. Vanterne er små
5: Shortsne er fra thailand og uden nummer, men gætter på de passer et barn på 1-2 år.
6: Vesten er fra pompdelux og uden str. Men mener bestemt det er en str. 74. Bluser er igen uden nummer men vil mene den svare til en str. 86-92.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

msax

Jeg bliver så glad når I/vi giver vores ting væk til hinanden - det er en dejlig tanke.

Jeg har selv masser af tøj, så er efterhånden lidt kræsen, og mangler kun heldragter (som jeg er ved at købe af chatarina ). Men håber da der er nogle andre der bliver glade for tøjet

Anmeld

21. februar 2011

sarahb

Super fede strik trøjer...

Anmeld

21. februar 2011

Karo

sarahb skriver:

Super fede strik trøjer...

Hvis du vil have dem er det dine

Anmeld

21. februar 2011

sarahb

det kunne være man skulle det... hva er portoen...

Anmeld

22. februar 2011

Karo

sarahb skriver:

det kunne være man skulle det... hva er portoen...

Portoen er 33 kr.

Anmeld

22. februar 2011

Lilac

hvor er det sødt af dig bare at tilbyde det uden betaling - jeg står desværre ikke og mangler noget (eller xxx gør ikke - jeg kan jo i hvert fald ikke passe det), men håber der er nogen der kan få glæde af det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.