Jeg vil så gerne.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

593 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. februar 2011

Anonym trådstarter

Jeg vil så gerne have modet til at sige til mig kæreste at jeg ikke vil mere. Jeg føler ikke at jeg har hjertet med i det mere, men hver gang jeg har forsøgt har han snakket om at det bliver bedre, om at han kan få mig til at føle det igen og alt muligt. Jeg kan jo ikke bed om hjælp til at snakke med ham, men jeg føler lidt at han lukker en masse gas ud bare for at holde på mig.

Jeg forstår ikke at han ikke kan se at et forhold ikke kan kører hvis ikke begge partnere er med i det. Jeg har en følelse af at jeg ikke elsker ham som en kæreste mere, men mere som en ven.

Tak fordi jeg kunne dele.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

NinaE

Den lyder ikke god
Hvis du helt har gjort op med dig selv, at det ikke skal være jer, så ville jeg mene, at du bliver nødt til at være konsekvent og sige stop. Det er jo ikke fair for ham, hvis I bliver ved på den måde. Så bliver du nødt til at være hård, selvom det ikke er rart. Det er bedre for jer begge i længden.

Anmeld

21. februar 2011

samantha1986

Anonym skriver:

Jeg vil så gerne have modet til at sige til mig kæreste at jeg ikke vil mere. Jeg føler ikke at jeg har hjertet med i det mere, men hver gang jeg har forsøgt har han snakket om at det bliver bedre, om at han kan få mig til at føle det igen og alt muligt. Jeg kan jo ikke bed om hjælp til at snakke med ham, men jeg føler lidt at han lukker en masse gas ud bare for at holde på mig.

Jeg forstår ikke at han ikke kan se at et forhold ikke kan kører hvis ikke begge partnere er med i det. Jeg har en følelse af at jeg ikke elsker ham som en kæreste mere, men mere som en ven.

Jeg havde en veninde hvor hun stod i samme problem.Der gik et halvt år før hendes kæreste forstod det. Hun satte ham simpelthen på porten. Hun kunne ikke mere og det ødelagde hende.

Måske hvis du faktisk flytter og gør noget når du siger du ikke kan mere. Han har oplevet det før og tænker hvis jeg siger sådan her så bliver hun. Men du er nødt til at mande sig op og sige slut nu går jeg. For så kan han se du mener det.

Al mulig held og lykke med det hele

Anmeld

21. februar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Åhh..det er ikke spor sjovt, at skulle slutte den slags..har selv været der.

Men..der er ikke andet at gøre, end at du lempeligt på tage tyren ved hornene og få det sagt.
Sig at du har brug for en pause til at tænke dig om.
Og understreg at det jo ikke er ham, men dig, der har forandret sig.
Den måde det er nu, dur bare ikke, og er følelserne døde, så er de døde, og så kan man lige så godt se at komme videre.
Det andet er spild af både dit og hans liv, og det er ingen af jer tjent med.
Du får et stort knus og så må du være modig og få det gjort.

Kærligst
Sussie

Anmeld

21. februar 2011

Fru Nielsen

Du må simpelthen sætte dig ned og forklare ham ohvordan og hvorldes, også gør alvor af det....

Ved godt det er svært, men hvis du har sat dig i hovedet at det skal være slut, så er det at pine jer begge to at fortsætte som kærester....

Håber du/i finder en god løsning på det.....

Knus

Anmeld

21. februar 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Det lyder som om, du allerede godt selv ved, hvad der bør gøres. Det er aldrig sjovt at stå i en sådan situation og jeg taler af erfaring. Forholdet er mere venskabeligt end kæresteagtigt.

Jeg synes du skal tage springet en gang for alle, da det andet ikke er fair overfor nogen af jer. Held og lykke med det.

Anmeld

21. februar 2011

LotteGabriella

Jeg har selv været i den samme situation med min x-mand

Selvom man er den der vil gå, er det bestemt ikke let...det tog mig næsten 1,5 år, før jeg ENDELIG fik det sagt, kun fordi at han kunne mærke det på mig til sidst. Vi havde dog, inden da, snakket rigtig meget om det, og om at jeg følte at der manglede noget i forholdet....jeg  havde en mærkelig fornemmelse af tomhed...kunne ikke finde de dybe følelser frem for ham mere, og det var simpelthen fordi at de IKKE eksisterede mere. Jeg fortalte ham lige ud, at jeg ikke elskede ham mere, IKKE på den måde man burde, når man er et par!

Det er HELT KLART det sværreste jeg har gjort indtil videre i mit liv, men jeg har ALDIG fortrudt det, og jeg er glad for at jeg gik,  inden det måske endte med utroskab

Du er velkommen til at skrive en PB

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.