:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

Lillefe

Kruse90 skriver:

okay

jeg ved faktisk ikke præcis hvad sygdommen gør?

Den gør at du ikke kan indtage den næring i maden som maden skal give dig..  så dvs skin og ben og mulig opkast osv hvis man ikke tager sin medicin 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Sofia

Det må også være så hårdt med den ventetid!! Krydser virkelig fingre for han ikke er rask bærer af genet, så I snart kan komme "rigtigt" igang

Anmeld

21. februar 2011

Kruse90

Perl skriver:

Den gør at du ikke kan indtage den næring i maden som maden skal give dig..  så dvs skin og ben og mulig opkast osv hvis man ikke tager sin medicin 

pyyha

Men det er en bindevævssygdom ikke?

Anmeld

21. februar 2011

Kruse90

Sofia skriver:

Det må også være så hårdt med den ventetid!! Krydser virkelig fingre for han ikke er rask bærer af genet, så I snart kan komme "rigtigt" igang

Tusinde tusinde tak

Anmeld

21. februar 2011

Lillefe

Kruse90 skriver:

pyyha

Men det er en bindevævssygdom ikke?

det jeg har fortalt er faktisk det jeg ved om det ellers ved jeg det ikke..

Anmeld

21. februar 2011

Kruse90

Perl skriver:

det jeg har fortalt er faktisk det jeg ved om det ellers ved jeg det ikke..

okay

Men hvor er jeg glad for de kan se det, og teste osv.
De kan så meget godt idag

Anmeld

21. februar 2011

nielsen80

kunne ikke lige gå forbi din tråd, uden at skrive at jeg virkelig føler med dig. Der er meget ventetid når man er i behandling, men det I er udenfor er godt nok helt ulideligt(staves) - ved ikke hvordan jeg ville havde klaret det. Håber det kan være lidt en trøst, at når I først kommer i gang, er det som om, at ventetiden er lidt kortere, fordi man kan inddele den i små bidder - i.e kun 4 dage til næste scanning etc...

for at I snart kan komme i gang, og at der er gevinst i aller første forsøg!

Anmeld

21. februar 2011

Kruse90

nielsen80 skriver:

kunne ikke lige gå forbi din tråd, uden at skrive at jeg virkelig føler med dig. Der er meget ventetid når man er i behandling, men det I er udenfor er godt nok helt ulideligt(staves) - ved ikke hvordan jeg ville havde klaret det. Håber det kan være lidt en trøst, at når I først kommer i gang, er det som om, at ventetiden er lidt kortere, fordi man kan inddele den i små bidder - i.e kun 4 dage til næste scanning etc...

for at I snart kan komme i gang, og at der er gevinst i aller første forsøg!

Tusinde tusinde tak
Håber jeg også så inderligt
Håber så meget at du har ret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.