Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kruse90 skriver: okayjeg ved faktisk ikke præcis hvad sygdommen gør?
okayjeg ved faktisk ikke præcis hvad sygdommen gør?
Den gør at du ikke kan indtage den næring i maden som maden skal give dig.. så dvs skin og ben og mulig opkast osv hvis man ikke tager sin medicin
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det må også være så hårdt med den ventetid!! Krydser virkelig fingre for han ikke er rask bærer af genet, så I snart kan komme "rigtigt" igang
Perl skriver: Den gør at du ikke kan indtage den næring i maden som maden skal give dig.. så dvs skin og ben og mulig opkast osv hvis man ikke tager sin medicin
pyyhaMen det er en bindevævssygdom ikke?
Sofia skriver: Det må også være så hårdt med den ventetid!! Krydser virkelig fingre for han ikke er rask bærer af genet, så I snart kan komme "rigtigt" igang
Tusinde tusinde tak
Kruse90 skriver: pyyhaMen det er en bindevævssygdom ikke?
det jeg har fortalt er faktisk det jeg ved om det ellers ved jeg det ikke..
Perl skriver: det jeg har fortalt er faktisk det jeg ved om det ellers ved jeg det ikke..
okayMen hvor er jeg glad for de kan se det, og teste osv. De kan så meget godt idag
kunne ikke lige gå forbi din tråd, uden at skrive at jeg virkelig føler med dig. Der er meget ventetid når man er i behandling, men det I er udenfor er godt nok helt ulideligt(staves) - ved ikke hvordan jeg ville havde klaret det. Håber det kan være lidt en trøst, at når I først kommer i gang, er det som om, at ventetiden er lidt kortere, fordi man kan inddele den i små bidder - i.e kun 4 dage til næste scanning etc...
for at I snart kan komme i gang, og at der er gevinst i aller første forsøg!
nielsen80 skriver: kunne ikke lige gå forbi din tråd, uden at skrive at jeg virkelig føler med dig. Der er meget ventetid når man er i behandling, men det I er udenfor er godt nok helt ulideligt(staves) - ved ikke hvordan jeg ville havde klaret det. Håber det kan være lidt en trøst, at når I først kommer i gang, er det som om, at ventetiden er lidt kortere, fordi man kan inddele den i små bidder - i.e kun 4 dage til næste scanning etc... for at I snart kan komme i gang, og at der er gevinst i aller første forsøg!
Tusinde tusinde takHåber jeg også så inderligtHåber så meget at du har ret.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128