øv så blev det min tur.. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

306 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. februar 2011

An&Jo

Jeg har sovet MAX 2 timer i nat og resten af tiden er foregået på toilettet hvor det kom ud af begge ender, heldigvis ikke samtidigt.. Men eftersom vi skal starte projekt op idag var jeg tvunget til at komme op på skolen, slap dog med at være der i et par timer.. Nu ligger jeg så under dynen herhjemme og forsøger at skrive noget om EDCmæglernes virksomhed..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

SussieThyssen

mortilj skriver:

Jeg har sovet MAX 2 timer i nat og resten af tiden er foregået på toilettet hvor det kom ud af begge ender, heldigvis ikke samtidigt.. Men eftersom vi skal starte projekt op idag var jeg tvunget til at komme op på skolen, slap dog med at være der i et par timer.. Nu ligger jeg så under dynen herhjemme og forsøger at skrive noget om EDCmæglernes virksomhed..

Eeewww...rigtig god bedring vense.
Ikke sjovt at have det sådan, når man ikke ved hvilken ende man skal holde over toilettet.

Kærligst
Sussie

Anmeld

21. februar 2011

An&Jo

SussieThyssen skriver:

Eeewww...rigtig god bedring vense.
Ikke sjovt at have det sådan, når man ikke ved hvilken ende man skal holde over toilettet.

Kærligst
Sussie

Tak tak.. nej det er slet ikke sjovt.. Det værste var nu nok at det startede med den værste omgang kramper jeg nogensindeh ar prøvet.. Vil helelre ligge med kraftige veer i flere uger end have de kramper igen..

Anmeld

21. februar 2011

SussieThyssen

mortilj skriver:

Tak tak.. nej det er slet ikke sjovt.. Det værste var nu nok at det startede med den værste omgang kramper jeg nogensindeh ar prøvet.. Vil helelre ligge med kraftige veer i flere uger end have de kramper igen..

Ja..der er en del, der får de der mavekramper med til den maveomgang, der florerer i øjeblikket.
Det skulle være ret stygt, har jeg hørt.

Anmeld

21. februar 2011

pussepige

mortilj skriver:

God bedring til dig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.