Lillesøren og Lillesol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

Anonym trådstarter

anna-jonas skriver:

Hold da kæft x..............de ligner sgu' da hinanden, hva'?? hende kan han ikke rende fra, for hun er som snydt ud af næsen på ham.

Hende faster Mette, er da vist blevet en smule lune på familien Juhl i skoven, hva'?? Blev Søren ikke rørt, over at hun havde gemt dragterne??

jov, han blev MEGET rørt! hun har også gemt hans gamle badekar og hans gigantiske røde badeand, som z bader i og med nu  og hun havde faktisk også gemt hans to yndlingsbamser, Store Bjørn og Koala, som godt nok er helt stive nu, men som sidder oppe på zs værelse og holder vagt! Og så holdt hun jo tale til hendes navngivningsfest (hvor hun gav z en lille rød kuffert så hun kan komme på besøg i Århus og en sangbog fordi "jeg har på fornemmelsen din mor og far synger rigtig meget for dig" - vi laver jo nærmest ikke andet ), så jo Faster Mette er lun på familien Juhl i skoven og det betyder rigtig rigtig meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Ni-ko-li-ne

x skriver:

ja, nu triller bolden, så jeg er ikke til at stoppe

men se lige her: Lillesøren og Lillez i den samme sparkedragt  Sørens ældste søster (faster Mette) har gemt et par af hans gamle sparkedragter, og nu passer z dem - 32 år efter

Hvor er de fiiiiine de to!!

Anmeld

21. februar 2011

lion

Hvor er hendes faster Mette bare guld værd.

Skønt at hun har gemt de ting.

Hvor er z bare lækker i fars dragt. Lige til at kysse og kramme

Anmeld

21. februar 2011

Klitgaard

Hun er godt nok dejlig hende z i fars sparkedragt og med skønne kysse kinder

Anmeld

21. februar 2011

Ni-ko-li-ne

x skriver:

men se lige her: Lillesøren og Lillez i den samme sparkedragt  Sørens ældste søster (faster Mette) har gemt et par af hans gamle sparkedragter, og nu passer z dem - 32 år efter

z kan lige få en mysser fordi hun er SÅ skøn at se på!!!!!

Anmeld

21. februar 2011

Bondepigen

x skriver:

ja, hun ligner Søren helt vildt!! han havde bare en federe næse og kæmpeører, men ellers er hun en lille klon

Ha ha fed næse og kæmpeører... måske meget godt at hun ikke ligner sin far lige der, når nu hun er en pige...

Anmeld

21. februar 2011

sarahb

Ej hvor er det bare fedt...
Jeg har også lagt et sæt af Isaacs og Jonas til side, samt et par af deres første sko... Så håber vi det kan bruges ENGANG

Hun ligner bare Farmand så meget, sikke en dejlig lille SOl.

Anmeld

21. februar 2011

Vinker

x skriver:

Ej sådan noget med at have det samme tøj på som ens forældre havde som barn, det synes jeg er lidt sjovt. Og så er det jo en ganske lækker dragt til en lækker STOR pige ;)

Niklas Emil har også noget sengetøj som hans far har sovet i som barn. Hyggeligt når det kan genbruges ;)

Anmeld

22. februar 2011

Lilac

Så hyggeligt med tøj fra da man selv var barn!!! Min mor gav alt det jeg selv har haft videre i familien, og det samme har Martins mor gjort.... så intet arvegods der... men totalt fin sparkedragt! Lækker retro!

Anmeld

22. februar 2011

<3

Nej hvor er hun sød! Og ja snydt ud af næsen på sin far!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.