Godt brunbchsted i Århus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.584 visninger
21 svar
0 synes godt om
21. februar 2011

JulieE

Min mand arbejder i øjeblikket i Århus og på fredag har han premiere på den forestilling de er derovre med Ungerne bliver sendt til mormor og morfar i AAlborg og jeg skal til premiere... Jah!!! Lørdag vil vi gerne ud og spise brunch inden vi drager videre til mormor, morfar og ungerne

Så Århus piger... Kan I ikke anbefale et godt brunch sted til på lørdag??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

FamilienSørensen

JulieE skriver:

Min mand arbejder i øjeblikket i Århus og på fredag har han premiere på den forestilling de er derovre med Ungerne bliver sendt til mormor og morfar i AAlborg og jeg skal til premiere... Jah!!! Lørdag vil vi gerne ud og spise brunch inden vi drager videre til mormor, morfar og ungerne

Nej desværre, men jeg kan anbefale jer denne hjemmeside http://www.mangospot.dk/default.aspx

Der kan folk gå ind og rate og kommenter de forskellige cafe'er og restauranter

Anmeld

21. februar 2011

mathildemb

Altså der ligger en stor café på hjørnet ved åen lige overfor Magasin. Kan bare ikke huske navnet (men det kan jeg finde ud af hvis det er). Men deres brunch er meget populær, det er en stor buffet, hvis I er til sådan noget?

Anmeld

21. februar 2011

LotteGabriella

Jeg vil gerne anbefale valhalla-aarhus.dk

Min mand og jeg havde kæresteweekend i sommers med Bryan Adams koncert og brunch og vi var derinde

P,S, Det er ad libitum!

Anmeld

21. februar 2011

Lunae

JulieE skriver:

Når tøserne og jeg skal Have brunch, står valget mellem cafe cross, globen flaket eller nordisk spisehus! Der er store buffetter med alt hvad hjertet kan begære skriv hvis du vil vide mere

Anmeld

21. februar 2011

Lunae

mathildemb skriver:

Altså der ligger en stor café på hjørnet ved åen lige overfor Magasin. Kan bare ikke huske navnet (men det kan jeg finde ud af hvis det er). Men deres brunch er meget populær, det er en stor buffet, hvis I er til sådan noget?

Det er cafe cross og det er drøn lækkert

Anmeld

21. februar 2011

Kindfed

Jeg er enig i både Cross og Globen Flakket

Anmeld

21. februar 2011

JulieE

Lunae skriver:

Når tøserne og jeg skal Have brunch, står valget mellem cafe cross, globen flaket eller nordisk spisehus! Der er store buffetter med alt hvad hjertet kan begære skriv hvis du vil vide mere

Cross kender jeg godt , men har aldrig prøvet deres brunch... Hvor ligger de to andre henne??

Anmeld

21. februar 2011

mathildemb

Lunae skriver:

Det er cafe cross og det er drøn lækkert

Nårh ja, det var det den hed Deres chokolademuffins var ret gode

Anmeld

21. februar 2011

JulieE

Jacob&Kusuma skriver:

Nej desværre, men jeg kan anbefale jer denne hjemmeside http://www.mangospot.dk/default.aspx

Der kan folk gå ind og rate og kommenter de forskellige cafe'er og restauranter

Den må jeg helt sikkert kigge på iaften Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.