su - feriepenge, hvem underskriver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.131 visninger
9 svar
0 synes godt om
21. februar 2011

Vidunderligeunger

Hello ladies.

Lige et hurtigt spørgsmål... hvem skal underskrive mit ferie kort, hvis jeg er på su??

KNUS

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Mette.

BlyViol skriver:

Hello ladies.

Lige et hurtigt spørgsmål... hvem skal underskrive mit ferie kort, hvis jeg er på su??

KNUS

Det skal borgerservice i din kommune. Altså hvis du ikke længere har en arbejdsplads, som du har feriekortet fra..

Anmeld

21. februar 2011

Vidunderligeunger

Mette. skriver:

Det skal borgerservice i din kommune. Altså hvis du ikke længere har en arbejdsplads, som du har feriekortet fra..

jamen det er jo ikke arbejdspladsen som underskrive, det er en selv.. så tænkte jeg, at det også var mig selv nu når jeg modtager su?

Anmeld

21. februar 2011

Mette.

BlyViol skriver:

jamen det er jo ikke arbejdspladsen som underskrive, det er en selv.. så tænkte jeg, at det også var mig selv nu når jeg modtager su?

Hm, er det så fordi det er fra feriekonto? For der har jeg nemlig også haft til engang, hvor jeg havde en arbejdsplads som brugte det - det vil bare sige de bruger et andet firma til at styre deres ferie..

For hvis det er det, skal du bare underskrive og sende ind til dem? Måske er jeg ikke helt med på hvad du mere ellers .

Jeg står nemlig selv og har opsagt mit job efter endt barsel, og der skal borgerservice underskrive nu.

Anmeld

21. februar 2011

132319

Jeg er ret sikker på at feriekort ikke længere skal underskrives

Anmeld

21. februar 2011

Isabels-mor

Hej

Hvis du har job stadig og får su, skal du selv underskrive det eller ikke underskrive det..

men hvis du kun får su, skal det underskriver på kommunden/borgerservis.. det tog ikke lang tid da jeg skulle have det gjort, det der tog mens tid var a stå i kø..

Knus Rikke

Anmeld

21. februar 2011

AnneBJ

Jeg har netop modtaget mit feriekort, pengene er optjent i kommuneregi.

Der står udtrykkeligt, at hvis jeg er på SU skal jeg selv underskrive og returnere til pågældende kommune.

Anmeld

21. februar 2011

Vidunderligeunger

jeg har to kort. En fra feriekonto og en fra kommunen, den fra kommunen skal jo bare underskrives og afleveres ved kommunen/sendes derned... Det er den fra feriekonto jeg mener

Anmeld

21. februar 2011

Vidunderligeunger

Mandal skriver:

Hej

Hvis du har job stadig og får su, skal du selv underskrive det eller ikke underskrive det..

men hvis du kun får su, skal det underskriver på kommunden/borgerservis.. det tog ikke lang tid da jeg skulle have det gjort, det der tog mens tid var a stå i kø..

Knus Rikke

har ikke job kun su.. så må jeg på kommunen med begge feriekort

Anmeld

21. februar 2011

Vidunderligeunger

MHK skriver:

Jeg er ret sikker på at feriekort ikke længere skal underskrives

det skal de heller ikke HVIS man har arbejde og sådan, men når man så er på su, tror jeg det er anderledes. men er ikke sikker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.