Bedsteforældre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

588 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. februar 2011

Anonym trådstarter

Jeg skrev en sms til mor den anden dag og spurgte om hun vil have sine børnebørn på besøg i sommerferien, den store på næsten 7 var ikke noget problem, men den lille på 3 ja der havde hun rigtig mange undskyldninger for ikke at ville have på ferie, jeg er simpelthen så træt at hun, virker fuldstændig ligeglad med den lille, hun vil jo gerne sin mormor og vil også gerne derned sammen sin storbror, det hele kommer sig nok lidt af at hun var lidt genert da hun var lille og ikke brød sig om fremmede, men er altså 3 nu og bliver 4 til september, hun har passet hende en gang, hvor ikke var så gammel og det mente hun ikke at det gik godt.

øv hvor bliver jeg sur og træls når hun gør forskel på de to, iøvrigt stoppede hun med at svare tilbage over sms, har slet ikke mere siden.  og den store gidder ikke på ferie hos dem uden sin søster for han keder sig der, så ergo kommer ingen af dem på ferie der nede, syntes det er trist at ens børnebørn betyder så lidt .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

celkt

21. februar 2011

mortil3trustrup

Kender det kun alt for godt det der. Har du prøvet med at lade hende passe dem begge blot nogen timer nu her hvor hun er blevet så stor og så udvide til en enkelt overnatning så mormor kan se at det slet ikke er så besværligt som hun tror?

Det hjalp for os i hvert fald.

Anmeld

21. februar 2011

Anonym trådstarter

det er desvære lidt svært da vi bor i øst jylland og de på fyn, selv om det sikker havde været en god måde at prøve på,

Anmeld

21. februar 2011

mortil3trustrup

Anonym skriver:

det er desvære lidt svært da vi bor i øst jylland og de på fyn, selv om det sikker havde været en god måde at prøve på,

øv ja det kan jeg så godt se. Ja så ved jeg ikke rigtigt. Men ja er mega træls at hun kun vil den store. Jeg satte foden for døren på min mor og sagde alle 3 eller ingen. Det hjalp. Men håber da i finder en løsning for det er da ærgeligt hvis hun ikke udnytter at børnebørn rigtig gerne vil hende.

Anmeld

21. februar 2011

Anonym trådstarter

ja jeg er bange for det er eneste løsning, for som sagt vil den store i afsted uden den lille og jeg er sikker på at den ville blive dybt ked af det, hvis den hendes bror skulle afsted uden hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.