Gravid og bløder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

874 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. februar 2011

Anonym trådstarter

Min veninde er idag 41+4 og hun har lige ringet grædene til mig at hun bløder så meget som var det mens. og at hun var blevet tilbudt et tjek på fødegangen så der er hun på vej ud nu.

Beroligede hende og sagde at det sikkert ikke var noget, men hun var jo så langt som man overhovedet kan være, og det sikkert bare var fordi det hele var så tæt på. Det fik hende til at slappe lidt af..

Men nu bliver jeg jo helt nervøs!  Er der andre der har prøvet det? fødte selv min datter en uge før tid, så har aldrig prøvet at være så langt som hende..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Min veninde er idag 41+4 og hun har lige ringet grædene til mig at hun bløder så meget som var det mens. og at hun var blevet tilbudt et tjek på fødegangen så der er hun på vej ud nu.

Beroligede hende og sagde at det sikkert ikke var noget, men hun var jo så langt som man overhovedet kan være, og det sikkert bare var fordi det hele var så tæt på. Det fik hende til at slappe lidt af..

Men nu bliver jeg jo helt nervøs!  Er der andre der har prøvet det? fødte selv min datter en uge før tid, så har aldrig prøvet at være så langt som hende..

Der er mange fødsler der går i gang med blødning

Anmeld

21. februar 2011

anjamichell@gmail.com

morethanperfect skriver:

Nåh pyha for jeg blev da også helt nervøs da jeg læste det!!

Anmeld

21. februar 2011

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Ja det gjorde min også denagng, men hun har haft veer og tegnblødning her i weekenden, men det er gået i sig selv. men det er meget blod kan jeg forstå på hende...

Anmeld

21. februar 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Ja det gjorde min også denagng, men hun har haft veer og tegnblødning her i weekenden, men det er gået i sig selv. men det er meget blod kan jeg forstå på hende...

Det e meget forskelligt hvor meget det er .. Jeg gætter på fødslen er i gang

Anmeld

21. februar 2011

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Det e meget forskelligt hvor meget det er .. Jeg gætter på fødslen er i gang

Jeg gætter på at du har ret

men blev altså lidt nervøs alligevel

Anmeld

21. februar 2011

Christine

Anonym skriver:

Ja det prøvede jeg. Men jeg blødte nok mere kraftigt end en almindelig mens. og nåede at miste en del blod på vej til hospitalet (i ambulance). Det var desværre moderkageløsning og fik derfor AKS kort efter ankomst til sygehuset, for ellers var det gået helt galt med min baby.
Så det er ikke for at skræmme dig (eller andre) men man skal altså reagere på blødning, da en moderkageløsning også kan bløde mindre end hvad tilfældet var for mig og det er altså ekstremt farligt for den lille. Så det er godt hun er taget til tjek, det skal man altså gøre!!

Anmeld

21. februar 2011

Anonym trådstarter

Christine skriver:

Ja det prøvede jeg. Men jeg blødte nok mere kraftigt end en almindelig mens. og nåede at miste en del blod på vej til hospitalet (i ambulance). Det var desværre moderkageløsning og fik derfor AKS kort efter ankomst til sygehuset, for ellers var det gået helt galt med min baby.
Så det er ikke for at skræmme dig (eller andre) men man skal altså reagere på blødning, da en moderkageløsning også kan bløde mindre end hvad tilfældet var for mig og det er altså ekstremt farligt for den lille. Så det er godt hun er taget til tjek, det skal man altså gøre!!

Puh fik helt gåsehud, men ja hun er i de bedste hænder lige nu, så håber når hun vender hjem igen er det med en lille prinsesse i armene

Godt du var så opmærksom og det gik godt for dig

Anmeld

21. februar 2011

blomst84

Det skete også for mig, dog havde jeg meget kraftig blødning og blev hentet med ambulance... Min moderkage havde løsnet sig lidt, men kunne heldigvis selv føde det kan være farligt hvis moderkagen løsner sig og det er godt hun tager til tjek...

Anmeld

21. februar 2011

Christine

Anonym skriver:

Puh fik helt gåsehud, men ja hun er i de bedste hænder lige nu, så håber når hun vender hjem igen er det med en lille prinsesse i armene

Godt du var så opmærksom og det gik godt for dig

Det skal nok gå godt! Og især nu da hun er på sygehuset. Men inden jeg havde læst dit indlæg færdigt og set at hun havde ringet til fødestedet blev jeg helt bange for om hun stadig var hjemme og ikke vidste hvad hun skulle gøre. Men GODT at hun kom af sted! Og jeg tror også at ligemeget hvad det er, så er det nok et tegn på at babyen skal, ud så det er da spændende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.