Skoldkopper, baby og mand på forretningsrejse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. februar 2011

h_bernie

Puuuh føler mig som totalt single mom. August fik i fredags skoldkopper og de vrimler bare frem. Han er fuldstændig dækket på hele kroppen specielt i bleområdet. Manden tog på forretningsrejse i går, så nu er jeg alene hjemme med Alberte på knap 4 måneder og en vírkelig skidt August. Vores nat har været forfærdelig. Jeg har vel selv fået i underkanten af 2 timers søvn og skal jo altså stadig passe den bette og give omsorg til August. Han endte med at ligge og se tegnefilm hele natten, hvor han af og til faldt i søvn. ØV min lille stakkel og Alberte  blev vækket af ham hele tiden, så hun har også været ulykkelig i nat og søgt mad konstant for at falde til ro. for at det hurtigt er ovre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

roenlund

kram til dig jeg håber hurtigt han for det bedre...

Anmeld

21. februar 2011

Muffinmus

Husk evt det spray man køber på apoteket, det giver den del ro i huden for dem altsdå:-)

Anmeld

21. februar 2011

h_bernie

MariaE skriver:

Husk evt det spray man køber på apoteket, det giver den del ro i huden for dem altsdå:-)

Tak for det, ja har det der spray fra apoteket, men synes godt nok han er hårdt ramt. Han vil ikke rigtig sidde ned, fordi der er så mange på bagen. Øv

Anmeld

21. februar 2011

Mary

Hold da op Helle! Det lyder voldsomt. Stakkels stakkels August  Tæller timerne ned sammen med dig, til at Dannie kommer hjem  Han er vel super frisk og veludhvilet efter sådan en tur med uafbrudt søvn!

Anmeld

21. februar 2011

h_bernie

Mary skriver:

Hold da op Helle! Det lyder voldsomt. Stakkels stakkels August  Tæller timerne ned sammen med dig, til at Dannie kommer hjem  Han er vel super frisk og veludhvilet efter sådan en tur med uafbrudt søvn!

ja jeg er mere end udkørt. Kan næsten ikke overskue en nat mere.

Anmeld

22. februar 2011

Mary

Hvordan er natten og dagene gået?

Anmeld

22. februar 2011

h_bernie

Mary skriver:

Hvordan er natten og dagene gået?

heldigvis ok. Men kan mærke det er ved at være skidt med august igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.