Jeg har besluttet mig for at vi skal have en paraplyklapvogn i luksusklassen, som kan lægges ned, så han kan tage en lur.
Vi skal bruge den som supplement til viklen, når vi skal til Paris. De andre gange vi har været ude at rejse har vi kun haft viklen med og det har fungeret fint, men nu er han blevet så stor, så det vil være rart at han kan ligge i klapvogn og tage en lur ind imellem.
Spørgsmålet er hvad jeg skal gå efter, for jeg kan se at de fåes i mange prisklasser. Jeg har læst at mange er tilhænger af Maclaren paraplyklapvogne. Her er der flere modeller at vælge imellem. Baby-vest har tilbud på dem i øjeblikket. Den største (mest luksuriøse) XLR til 2499 (normalpris 3199). Så er der også to lidt mindre modeller XT til 1999 (normalpris 2499)og Quest sport ligeledes til 1999. Jeg har lidt svært ved at gennemskue forskellene på de forskellige modeller ud over at der til den dyreste XLR følger en fodpose med.
Babysam har i øjeblikket tilbud på zero2four "Capetown" til 549 (normalpris 799). De har også en Dino Stego til 899. Umiddelbart minder de meget om de modeller fra maclaren, men er der nogen der kan fortælle mig om dem fra maclaren er 1500-2000 kroner mere værd. Det er jo en ret stor prisforskel.
Er der nogen steder i københavn/nordsjælland, hvor man kan se og prøve maclaren. Jeg kan kun finde internetbutikker der ligger i Jylland, som har dem. LirumLarumleg forhandler dem også, men de har ingen fysisk butik.
Anmeld