bumser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2011

DM88

Det er lidt krydret hos hende jeg går hos i indre kbh.. Mener det var 600 kr første gang (hvor jeg også fik en fødevaretest) og derefter har det været 500 kr pr. gang..

Jeg ved der findes billigere akupunktører, men jeg fik hende anbefalet, og da det er 1. gang jeg har prøvet noget "alternativt" så vil jeg gerne føle mig i trygge hænder..

Jeg har heller ikke haft bumser siden mine tidlige teenageår, så det var også et kæmpe chok for mig, og det påvirkede mig helt vildt i min daglig dag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

Moar2011

nu hvor i snakker om bumser, har i så noget godt til ansigtet?

Anmeld

20. februar 2011

twinny

DM88 skriver:

Det er lidt krydret hos hende jeg går hos i indre kbh.. Mener det var 600 kr første gang (hvor jeg også fik en fødevaretest) og derefter har det været 500 kr pr. gang..

Jeg ved der findes billigere akupunktører, men jeg fik hende anbefalet, og da det er 1. gang jeg har prøvet noget "alternativt" så vil jeg gerne føle mig i trygge hænder..

Jeg har heller ikke haft bumser siden mine tidlige teenageår, så det var også et kæmpe chok for mig, og det påvirkede mig helt vildt i min daglig dag...

okay... hva er en fødevarertest? noget med overfølsomhed eller hva?

Anmeld

20. februar 2011

sweet

tror der er mange der får uren hud under graviditet pga alle de homoner...

Anmeld

21. februar 2011

twinny

sweet skriver:

tror der er mange der får uren hud under graviditet pga alle de homoner...

ja det ved jeg godt. Og derfor kunne det godt være der folk der havde gode råd imod det.

Anmeld

21. februar 2011

Moar2011

Baby-støv skriver:

ja det ved jeg godt. Og derfor kunne det godt være der folk der havde gode råd imod det.

jeg har os fået "knopper" på ryggen eftersom jeg ikke er på p-piller mere - det er sq ikk så fedt, men det høre jo med..

bruger du evt noget til ansigtet, for ikke at få så mange bumser,?

Anmeld

21. februar 2011

twinny

Babyklar skriver:

jeg har os fået "knopper" på ryggen eftersom jeg ikke er på p-piller mere - det er sq ikk så fedt, men det høre jo med..

bruger du evt noget til ansigtet, for ikke at få så mange bumser,?

jeg får ikk nogle bumser i hovedet sådan rigtig... Jeg vasker mig bare med sæbe til ansigtet.... Og bruger en creme som ik er til tør hud, da  de plejer a være meget fede i det.... Min kæreste bruger noget der hedder basiron mod bumser i ansigtet, kan købes i håndkøb på apotektet,,,,

Anmeld

21. februar 2011

Moar2011

Baby-støv skriver:

jeg får ikk nogle bumser i hovedet sådan rigtig... Jeg vasker mig bare med sæbe til ansigtet.... Og bruger en creme som ik er til tør hud, da  de plejer a være meget fede i det.... Min kæreste bruger noget der hedder basiron mod bumser i ansigtet, kan købes i håndkøb på apotektet,,,,

min hund får lige pludselig et flip. og så blomster jeg .

Anmeld

21. februar 2011

sweet

Baby-støv skriver:

jeg gør ikke andet end at bruge sådan nogle ansigts rens... først en rensemaske med lidt slibekorn i og bagefter en fugtmaske.. har jeg også før brugt på min kærestes ryg hvis han har haft nogen der og det hjalp..

Anmeld

21. februar 2011

twinny

sweet skriver:

jeg gør ikke andet end at bruge sådan nogle ansigts rens... først en rensemaske med lidt slibekorn i og bagefter en fugtmaske.. har jeg også før brugt på min kærestes ryg hvis han har haft nogen der og det hjalp..

okay..... tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.