Lidt dumt spørsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

749 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. oktober 2008

Janep

hej piger :)

herhjemme vil vi så småt begynde med at gi hannah lidt, da hun er begyndt at vågne om natten igen. og hun er jo os 4 måneder så nu prøver :)

Jeg har fået en seddel af min sp om hvor der står forskellige opskrifter og så vidt jeg kan se er kartoffel/grønsagsmos det bedste og det billigste :)

Men i opskriften står der en spsk fedtstof? er det olie, smør, magarine eller rigtig fedt de mener? ved ikk om det gør den store forskel min vil da være sikker på at min lille pusser får det rigtige :D

Håber i allesammen får en rigtig god dag (H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2008

A.I.G.

Jeg skiftede mellem olivenolie, smør og tidselolie.
Jeg købte sidstnævnte fordi en klog påstod at den beviseligt var bedre.

Men faktum er at de små elsker smøret...

Velbekomme.

Anette

Anmeld

1. oktober 2008

A.

Janep skriver:

hej piger :)

herhjemme vil vi så småt begynde med at gi hannah lidt, da hun er begyndt at vågne om natten igen. og hun er jo os 4 måneder så nu prøver :)

Jeg har fået en seddel af min sp om hvor der står forskellige opskrifter og så vidt jeg kan se er kartoffel/grønsagsmos det bedste og det billigste :)

Men i opskriften står der en spsk fedtstof? er det olie, smør, magarine eller rigtig fedt de mener? ved ikk om det gør den store forskel min vil da være sikker på at min lille pusser får det rigtige :D

Håber i allesammen får en rigtig god dag (H)

smør olie eller hvar eddet du bruger hjemme

http://www.sst.dk/publ/Publ2006/CFF/Mad_8/Mad.pdf
kig der det står lidt om mad osv

Anmeld

1. oktober 2008

lonemus

Her brugte vi rapsolie eller smør (lurpak).

Lone

Anmeld

1. oktober 2008

Janep

Tak for svar :)

Så bruger vi nok bar smør - det hat vi altid hjemme :)

Så må vi se hvordan det går .. vi starter i morgen - er lidt spændt på hvordan hun tar det :)

Anmeld

1. oktober 2008

heaven

skift lidt imellem smør og forskellige olier - det er forskelligt slags "fedtstof" der er i det, og de har godt af begge dele

Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.