Kender i det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

416 visninger
1 svar
0 synes godt om
20. februar 2011

JuliaNielsen

D'Damer

Her til aften har jeg bare så mange gode følelser til min dejlige kæreste

Så fantastiske at jeg bare svæver på en dejlig lille lyserød sky  Jeg har bare lyst til at råbe højt til hele verden at netop denne mand er min eneste ene og at jeg elsker ham uendeligt meget ?

Der er intet spicelt der har fået disse følelser igang, han ligger nemlig og sover og har gjort det i noget tid (nattearbejde)  100% homonerne der lige syntes det ikke alt sammen skulle være så negativt

Ville bare lige dele med jer at jeg er over lykkelig, og tilsydenladende skrup skør  hihi,.

Julia 17+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

Henriette1973

JuliaNielsen skriver:

D'Damer

Her til aften har jeg bare så mange gode følelser til min dejlige kæreste

Så fantastiske at jeg bare svæver på en dejlig lille lyserød sky  Jeg har bare lyst til at råbe højt til hele verden at netop denne mand er min eneste ene og at jeg elsker ham uendeligt meget ?

Der er intet spicelt der har fået disse følelser igang, han ligger nemlig og sover og har gjort det i noget tid (nattearbejde)  100% homonerne der lige syntes det ikke alt sammen skulle være så negativt

Ville bare lige dele med jer at jeg er over lykkelig, og tilsydenladende skrup skør  hihi,.

Julia 17+2

Sådan skal det jo være i et forhold Super skønt for dig ... Og ja han er jo en heldig mand

Hilsen

Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.