Gave til min mutti

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

603 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. februar 2011

Anonym trådstarter

Hejsa

Hvad kan jeg give til mig mor på 47 år? Hun er ikke skide kulturel, men jeg har alligevel haft hende med inde og se Kim Larsen koncert og smidt hende og min far til Rune Klan show og hun kan egentlig godt lide det. Kim Larsen og Rune Klan er nok mere min far end min mor og nu vil jeg - som tak for den store hjælp hun har været ift med dåb osv - give dem en oplevelse som falder lidt mere i hendes smag.

Nogen ideer?

Jeg har valgt at være ano da hun ikke må opdage det og vi muligvis kender nogle der er bruger her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

twinny

hva med en smartbox? der kan du alle mulige forskellige.... helt fra brunch til en to persons tur til barcelona...

Du kan finde dem på nettet eller i arnold busck (generelt boghandler tror jeg)

Anmeld

20. februar 2011

Anonym trådstarter

Baby-støv skriver:

hva med en smartbox? der kan du alle mulige forskellige.... helt fra brunch til en to persons tur til barcelona...

Du kan finde dem på nettet eller i arnold busck (generelt boghandler tror jeg)

God ide, men det er ikke rigtig noget tror jeg. Min mor ville ALDRIG vælge at tage ud at spise, hun vil hellere lave maden selv og en tur på flere dage fungerer ikke da hun arbejder ugens 7 dage

Anmeld

20. februar 2011

Sphynxlover

Det er lidt svært at vejlede dig når vi intet ved om hvad din mor kan li - skal det være noget i form af oplevelser ?

Anmeld

20. februar 2011

twinny

God ide, men det er ikke rigtig noget tror jeg. Min mor ville ALDRIG vælge at tage ud at spise, hun vil hellere lave maden selv og en tur på flere dage fungerer ikke da hun arbejder ugens 7 dage

Okay... der er også en-dags ture.....

hun arbejder vel ikk 7 dage om ugen året rundt? :P

ellers bliver det svært...

Anmeld

20. februar 2011

Anonym trådstarter

Baby-støv skriver:

Okay... der er også en-dags ture.....

hun arbejder vel ikk 7 dage om ugen året rundt?

ellers bliver det svært...

Jov. Hun arbejer man-fre på sit alm arb og nat arb fre og lør 4 ud af 5 weekender. Tænkte selv på noget koncert eller teater, men er ret blank.

Anmeld

20. februar 2011

twinny

Jov. Hun arbejer man-fre på sit alm arb og nat arb fre og lør 4 ud af 5 weekender. Tænkte selv på noget koncert eller teater, men er ret blank.

http://www.smartbox.dk/oplevelsesgaver-teater-2010-2012-udsolgt-pa-nettet-opsog-vores-forhandlere/s1383

det kan du også få...

Anmeld

20. februar 2011

Anonym trådstarter

Sophie26 skriver:

Det er lidt svært at vejlede dig når vi intet ved om hvad din mor kan li - skal det være noget i form af oplevelser ?

Tænker koncert eller teater.

Hun kan godt lide Bryan adams, men han spiller ikke i 2011 i dk

Anmeld

20. februar 2011

Sphynxlover

hmm må indrømme jeg er tør for ideer - tror også i bund og grund du bedst selv ved hvad der er det rigtige for hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.