må man ikke have lidt for sig selv..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.111 visninger
12 svar
0 synes godt om
20. februar 2011

Anonym trådstarter

min kæreste og jeg har været sammen i lidt under et år.. Jeg er glad for ham, men nogle ting kan jeg slet ikke have..
Min søster og hendes mand igennem 20 år er lige gået fra hianden.. JEg har lige fået det afvide og er da ked af det, jeg har kendt ham i mange år... siden jeg var 11-12 år.. jeg ville sende en mail til min søster for at fortælle hvor jeg er og jeg er ked af det på hendes vegne.. (vores forhold er ikke vild tæt) først siger han send da en sms, nej jeg sender en mail.. Da jeg så har siddet lidt ved pcen siger han hvad skrev du .. JEg tænker bare selvom man er kærester må man så ikke have lidt privat, han vidste jo det var hede jeg skrev til , men kan det ikke være lige meget HVAD jeg skrev.. Hvad syntes du...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

twinny

der er vi så forskellige..

Jeg ville slet ikk tænke over, hvis min kæreste spurgte... Jeg havde bare sagt, ja.....

Det er vel bare af interesse for dit liv og forhold til din søster

Selvfølgelig må man gerne have nogle ting for sig selv....

Anmeld

20. februar 2011

Lou87

Anonym skriver:

min kæreste og jeg har været sammen i lidt under et år.. Jeg er glad for ham, men nogle ting kan jeg slet ikke have..
Min søster og hendes mand igennem 20 år er lige gået fra hianden.. JEg har lige fået det afvide og er da ked af det, jeg har kendt ham i mange år... siden jeg var 11-12 år.. jeg ville sende en mail til min søster for at fortælle hvor jeg er og jeg er ked af det på hendes vegne.. (vores forhold er ikke vild tæt) først siger han send da en sms, nej jeg sender en mail.. Da jeg så har siddet lidt ved pcen siger han hvad skrev du .. JEg tænker bare selvom man er kærester må man så ikke have lidt privat, han vidste jo det var hede jeg skrev til , men kan det ikke være lige meget HVAD jeg skrev.. Hvad syntes du...

Hvis min kæreste havde spurgt sådan tænker jeg da bare det spørgsmål som en almindelig interesse for hvad du har skrevet?
Interesse for dig... Hvis du forstår?

Men altså nu kender jeg jo ikk jeres forhold, men hvis han normalt er meget nysgerrig - evt lidt jaloux anlagt...
Ja så bliver det da nok en irritation i længden og man skal ha snakket om problemet inden det løber løbsk.

Anmeld

20. februar 2011

metski83

- skriver:

ENIG

Enig

Anmeld

20. februar 2011

metski83

Syntes da også bare det virker som om han er interesseret, kender ham selvfølgelig ikke.

Hvis min kæreste spørger, er det også bare af interesse.

Anmeld

20. februar 2011

Anonym trådstarter

Lou87 skriver:

Hvis min kæreste havde spurgt sådan tænker jeg da bare det spørgsmål som en almindelig interesse for hvad du har skrevet?
Interesse for dig... Hvis du forstår?

Men altså nu kender jeg jo ikk jeres forhold, men hvis han normalt er meget nysgerrig - evt lidt jaloux anlagt...
Ja så bliver det da nok en irritation i længden og man skal ha snakket om problemet inden det løber løbsk.

han er meget nysgerrig.. Føler bare nogengange at alt skal rappoteres .. inden jeg gik i gang med mailen spurgte han hvad jeg ville skrive, jeg sagde ved det ikke.. Da han så senere sprøg om hvad jeg havde skrevet blev jeg bare lidt irretrert.. men det er sgu nok mig der bare har levet et for selvstændig liv hvor jeg ikke har været vandt til at skal dele alt...

Anmeld

20. februar 2011

Lou87

Anonym skriver:

han er meget nysgerrig.. Føler bare nogengange at alt skal rappoteres .. inden jeg gik i gang med mailen spurgte han hvad jeg ville skrive, jeg sagde ved det ikke.. Da han så senere sprøg om hvad jeg havde skrevet blev jeg bare lidt irretrert.. men det er sgu nok mig der bare har levet et for selvstændig liv hvor jeg ikke har været vandt til at skal dele alt...

Tror godt det kan være det :-)
For så er du jo ikke van til "opmærksomheden"..

Du skal nok bare lige vænne dig til det ;-)
Tæl til 10 - hehe..

Jeg er lige omvendt, at hvis man kæreste slet ikk var interesseret i noget af det jeg lavede (uden det går i extremer self) så ville jeg da tro han var fuldstændig ligeglad med mig

Anmeld

20. februar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

At jeg ikke er enig med dig.

En del af et parforhold er, at man deler både stort og småt med hinanden, hvis modparten har lyst.
Der er alt, alt for mange mennesker, der mister hinanden i dagligdagen, fordi de glemmer dels at dele livet med hinanden og dels at "se" hinanden.
Så glæd dig over, at din kæreste gerne vil dele dit liv med dig.
Når man er par er man også to...hvis man ikke kan leve med det, så er det bedre at være single.

Kærligst
Sussie

Anmeld

20. februar 2011

Loa

Tænker også det bare er ren interesse..... Det ville da være værre hvis han var fuldstændig ligeglad

Anmeld

21. februar 2011

Barbamama

Er du træt af din kæreste??? Sådan læser jeg det. Hvis du flipper ud over at han spørger dig om en (som jeg synes) dagligdags ting, så må du da virkelig være træt af ham!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.