Jaja, her til aften sidder min mor og jeg og ser lidt tv og hygger. Min mor er dybt optaget af tv'et, da jeg opdager at vores hoveddør bliver åbnet. Først reagerer jeg ikke rigtig, da min bror altid kom hjem ved aftentid, så jeg sidder bare lidt 10 sekunder før det går op for mig at han er på ferie!! Jeg går ikke i panik, men hjertet sidder oppe i halsen på mig. Jeg får sagt: "mor....." og da hun kigger op udbryder hun: "Uh!" - Ja, vi er altså begge bare super gode at have ved sin side i ved indbrug, I know!!
Nå, men jeg rejser mig op og går ud i gangen - overraskende stille og roligt... Da jeg kommer derud tager jeg fat i døren - der var jo ikke komme nogle ind? Døren åbner så den "lukker" ind til stuen - jeg skubber den væk og kigger ud i opgangen - med hjertet HELT oppe i halsen.
.... Derude står den 13-årige drenge der bor oven på. Han står helt panikken og udbryder undskyld, og så er han ellers væk! Tilbage står jeg helt chokeret. Men SÅ kom grineflippet! Og jeg grinte og grinte og grinte. Min mor sidder med åben mund, og siger så: "Hold kæft, hvor blev jeg bange!!" - Nu overvejer jeg at gå derop og sige at det altså ikke gjorde noget. Drengen stak jo bare af!
Hahahhahahahhahaha.
Anmeld