Åh altså... KÆMPE chok, men komisk bagefter!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

591 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. februar 2011

Dinna88

Jaja, her til aften sidder min mor og jeg og ser lidt tv og hygger. Min mor er dybt optaget af tv'et, da jeg opdager at vores hoveddør bliver åbnet. Først reagerer jeg ikke rigtig, da min bror altid kom hjem ved aftentid, så jeg sidder bare lidt 10 sekunder før det går op for mig at han er på ferie!! Jeg går ikke i panik, men hjertet sidder oppe i halsen på mig. Jeg får sagt: "mor....." og da hun kigger op udbryder hun: "Uh!" - Ja, vi er altså begge bare super gode at have ved sin side i ved indbrug, I know!!

Nå, men jeg rejser mig op og går ud i gangen - overraskende stille og roligt... Da jeg kommer derud tager jeg fat i døren - der var jo ikke komme nogle ind? Døren åbner så den "lukker" ind til stuen - jeg skubber den væk og kigger ud i opgangen - med hjertet HELT oppe i halsen. 

.... Derude står den 13-årige drenge der bor oven på. Han står helt panikken og udbryder undskyld, og så er han ellers væk! Tilbage står jeg helt chokeret. Men SÅ kom grineflippet! Og jeg grinte og grinte og grinte. Min mor sidder med åben mund, og siger så: "Hold kæft, hvor blev jeg bange!!" - Nu overvejer jeg at gå derop og sige at det altså ikke gjorde noget. Drengen stak jo bare af! Hahahhahahahhahaha.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

Kofoed.

Dinna88 skriver:

Jaja, her til aften sidder min mor og jeg og ser lidt tv og hygger. Min mor er dybt optaget af tv'et, da jeg opdager at vores hoveddør bliver åbnet. Først reagerer jeg ikke rigtig, da min bror altid kom hjem ved aftentid, så jeg sidder bare lidt 10 sekunder før det går op for mig at han er på ferie!! Jeg går ikke i panik, men hjertet sidder oppe i halsen på mig. Jeg får sagt: "mor....." og da hun kigger op udbryder hun: "Uh!" - Ja, vi er altså begge bare super gode at have ved sin side i ved indbrug, I know!!

Nå, men jeg rejser mig op og går ud i gangen - overraskende stille og roligt... Da jeg kommer derud tager jeg fat i døren - der var jo ikke komme nogle ind? Døren åbner så den "lukker" ind til stuen - jeg skubber den væk og kigger ud i opgangen - med hjertet HELT oppe i halsen. 

.... Derude står den 13-årige drenge der bor oven på. Han står helt panikken og udbryder undskyld, og så er han ellers væk! Tilbage står jeg helt chokeret. Men SÅ kom grineflippet! Og jeg grinte og grinte og grinte. Min mor sidder med åben mund, og siger så: "Hold kæft, hvor blev jeg bange!!" - Nu overvejer jeg at gå derop og sige at det altså ikke gjorde noget. Drengen stak jo bare af! Hahahhahahahhahaha.

Haha. Hvor synd for ham, men nøj, jeg havde aldrig kunne gå selv ud og tjekke det, hehe.

Dejligt lille grin, man kan få af sådan en historie.

Anmeld

20. februar 2011

Dinna88

Kofoed33 skriver:

Haha. Hvor synd for ham, men nøj, jeg havde aldrig kunne gå selv ud og tjekke det, hehe.

Dejligt lille grin, man kan få af sådan en historie.

Haha, ja VILDT synd for ham! Har siddet med dårlig samvittighed lige siden, selvom det jo ikke var min skyld Ej, men der gik lige super woman i mig! Jeg ved ikke hvorfor jeg gjorde det, det var instinkt! Lige da jeg gik derud, da forestillede jeg mig at det var en gammel, beskidt dranker der stod der. Tror det kommer af at vores dør til opgangen er låst og man kan høre hvis der går nogle ind af den, men helt oppe på loftgangen er der for enden et værelse. På værelset har jeg fundet tøj fra Randers sygehus og gamle aviser!  Jeg forstår egentlig ikke at jeg ikke var mere bange, hehe.

Anmeld

20. februar 2011

Laulund87

Hahaha jeg gad godt have været der!

Anmeld

21. februar 2011

Dinna88

Laulund87 skriver:

Hahaha jeg gad godt have været der!

Jeep, kunne godt have brugt Bruno, hhahaha 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.