Det skulle være forbudt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

867 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. oktober 2008

Lullaby

at ens børn stå tidligt op. Bella sover endnu. Hun er trods alt en sovetryne men Yazmin har den holdning at kl 5.30 er et fint tidspunkt at snakke på. :( Efter endnu en nat med 1½ times søvn i træk ligner jeg et lig. Det er godt at man lykkeligt glemmer de hårde ting når man gerne vil have en til, ellers fik jeg sgu ikke flere (L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2008

Lise

Vi har været vågne siden kl 5!!! 8( Og det er ikke unormalt, desværre.

Jeg har et sulten barn der absolut synes at det er havregrødstid dér...

Anmeld

1. oktober 2008

Lullaby

Kl 5 (?) 8( 8( 8( 8(
Håber absolut ikke, at mine unger får den ide. Det var da latterligt tidligt!

Anmeld

1. oktober 2008

lonemus

Stefanie kommer ind til os hver morgen ml 5:30-6:00. Så ligger hun mellem os til lillebror vågner ved 6:30-tiden, og så står vi alle op :)

Men tidligt er det da, for det er jo uanset om det er hverdag, weekend eller ferie. Jeg går nogle gange i seng allerede kl 21, bare for at kunne sove en masse timer :)

Lone

Anmeld

1. oktober 2008

Mimic

herhjemme er vi også oppe kl 5 hver morgen, eller rettere mor her er...:)
jeg gør det af egen fri vilje, for det er der jeg har tiden til at gøre mig klar, jessica vågner ved 7 tiden og får morgenmad der, det passer gevaldigt fint ind i vores system8D

(H) fra en morgenfrisk Linda

Anmeld

1. oktober 2008

Pia.

:)... elsker mine sove-længe-børn... (L)

Anmeld

1. oktober 2008

twinboys

PiaR skriver:

:)... elsker mine sove-længe-børn... (L)

Det samme her...(L)(L)(L)

Majbritt(H)(H)(H)

Anmeld

1. oktober 2008

A.I.G.

Jeg er i dialog med min lille tykke baby Ella om at hun må forstå, når mor og far og storesøster er B mennesker, ja så skal hun altså leve op til det.
Når det så er sagt så er hun åben for debat til tider, i dag sov hun til 07.30....

Men hun er billigt til salg når hun vågner 06.00

Anette

Anmeld

1. oktober 2008

Zuzet

Ja her vågner min søn på 2 kl 4-5 og det er aaaaaaaaaaaaaalt for tidligt, men hvordan får man ham til at sove længere? Føler jeg har prøvet alt....for tidligere kunne han godt sove til kl 6:30-7.

Min lille datter sover tit først kl 24-2 så nogle nætter får jeg næsten ingen søvn .-(

Hilsen

En træt Lotte

Anmeld

1. oktober 2008

Lullaby

Min lille datter sover tit først kl 24-2 så nogle nætter får jeg næsten ingen søvn .-(

Hvordan klarer du den? Sover du så sammen med dem om dagen? Yazze sover kun en time ad gangen (at best) så derfor kan jeg ikke nå at sove inden hun vågner igen :(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.