Fuuuuuuck et kæmpe chok!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

419 visninger
2 svar
0 synes godt om
20. februar 2011

Anonym trådstarter

OMG!! Jeg har været ved at skide i min bedste nederdel idag!! Vi har været til barnedåb idag, og kørte hjemmefra kl 09 imorges.. Vi kommer hjem kl. 16.45 og mens vi går ind i vores opgang snakker vi - jeg stopper med et STÅ STILLE!! Også spørg min mand, hvad er der galt skat? Det første jeg siger er, se vores hoveddør og peger! DEN STOD ÅBEN! Shiiiiit tænkte jeg - og var sikker på det var indbrud, løber derefter ind og tjekker om både hund og kat er der.. Og det er de heldigvis.. Så mumler min mand et eller andet og jeg vender mig om og siger han skal gentage.. Så blev han helt flov og siger, jeg glemte at låse hoveddøren ingen har været inde i vores lejlighed da vores venlige naboer havde holdt øje imens Hihi..Meeeen hold kæft mit hjerte sad helt op i halsen!!...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

Nettemor

dejligt at der ikke havde været ubudne gæster. mon ikke han husker at låse døren fremover? hihi

Anmeld

20. februar 2011

Anonym trådstarter

nettemor skriver:

dejligt at der ikke havde været ubudne gæster. mon ikke han husker at låse døren fremover? hihi

Især når vi har haft indbrud og der krævede jeg at vi flyttede da jeg fandt det ubehageligt at bo et sted som i mine øjne ikke var trygt mere..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.