Er det svært at være en dreng på 5½?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

327 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. februar 2011

Anonym trådstarter

Min søn som ellers er glad, er i øjeblikket sur og vred. Alt er dumt og kedeligt. Vi har i dag været på udflugt på børnenes premisser og det var en dum dag når han siger det, men han hyggede sig gevaldigt.

Vi skal på skiferie om en uge, og der vil jeg jo gerne have en glad dreng med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

Kloster

Ja livet kan godt være hårdt... Men prøv at bid mærke i det du ser i stedet for det svar du får bagefter. Det skal nok gå over. Fokuser på det positive

Anmeld

20. februar 2011

katjabt

min søn er på samme måde i øjeblikket selvom han har haft en god dag og har haft det sjovt, så siger han det var en dum dag og alle er dumme..

Det skal lige siges at min søn mistede sin far i juni sidste år, så han skyldes sikkert en reaktion på det.

men er der sket nogen ændringer i din søns liv ?? Det behøver ikke være noget stort, selv små ting kan gøre det svært for de mindre børn

Anmeld

20. februar 2011

Anonym trådstarter

katjabt skriver:

min søn er på samme måde i øjeblikket selvom han har haft en god dag og har haft det sjovt, så siger han det var en dum dag og alle er dumme..

Det skal lige siges at min søn mistede sin far i juni sidste år, så han skyldes sikkert en reaktion på det.

men er der sket nogen ændringer i din søns liv ?? Det behøver ikke være noget stort, selv små ting kan gøre det svært for de mindre børn

Tak for dit svar.

Eneste ændring er at hans far er en del væk på arbejde i et par dage af gangen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.