Privat dagpleje?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.272 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. februar 2011

Kindfed

Suk.. jeg kan simpelthen ikke forstå, at jeg ikke kan finde bare én privat dagplejemor i mit område, Lystrup ved Århus? Har også kigget på www.privatedagplejere.dk, men der var heller ikke noget.

Som jeg forstår det, kan man kun finde de private dagplejere ved at Google dem? Har I andre erfaringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

bullerbassen

Kindfed skriver:

Suk.. jeg kan simpelthen ikke forstå, at jeg ikke kan finde bare én privat dagplejemor i mit område, Lystrup ved Århus? Har også kigget på www.privatedagplejere.dk, men der var heller ikke noget.

Som jeg forstår det, kan man kun finde de private dagplejere ved at Google dem? Har I andre erfaringer?

Kunne du ikke prøve at ringe til kommune ( dagpleje kontoret )

De godkender jo også de private , mon ikke de evt kan oplyse om der er nogen i området

Anmeld

20. februar 2011

Kindfed

Se, det vidste jeg ikke. Skidegodt, tak

Anmeld

20. februar 2011

Betteisen

Hejsa.

Kan du ikke finde oplysningerne på kommunens hjemmeside???

MVH

Anmeld

21. februar 2011

Kindfed

Update:

Jo, Kommunen har ganske rigtigt en liste over private dagplejere. Så langt, så godt! Twisten er så, at den må de skam ikke udlevere eller offentliggøre, fx på kommunens hjemmeside, til borgere  Det er åbenbart De Hemmelige Private Dagplejere, som ingen må finde for nemt..

Men, man kan så ringe derind og spørge til sit område, og så kan de hjælpe

Anmeld

21. februar 2011

ChatH

Kindfed skriver:

Update:

Jo, Kommunen har ganske rigtigt en liste over private dagplejere. Så langt, så godt! Twisten er så, at den må de skam ikke udlevere eller offentliggøre, fx på kommunens hjemmeside, til borgere  Det er åbenbart De Hemmelige Private Dagplejere, som ingen må finde for nemt..

Men, man kan så ringe derind og spørge til sit område, og så kan de hjælpe

HVAD??? det var dog noget mærkeligt noget!!!

Men håber da du finder en inden længe

Anmeld

14. marts 2011

Betina1974

Hej med jer. Jeg er selv privat dagplejer i Skødstrup, nord for Århus, og jeg giver jer ret i, at vi er svære at finde. Jeg tror at Ålborg er den eneste by, hvor de private dagplejere virkelig har fået fodfæste og en fælles portal. I hele området nord for Århus er vi faktisk kun to private dagplejere. Det er et fantastisk arbejde, meget livsbekræftende og til gode penge, så hvis der skulle være nogle af jer, der er interesserede i at starte op, så kontakt mig endelig. Google mit navn Betina Borg Johansen, og mine 'tossestreger' dukker op. Jeg skriver ikke lige min hjemmesideadr., for det ved jeg ikke, om man må herinde.

Århus kommunes pladsanvisning, borgerservice, kan altid oplyse telefonnummer på de private dagplejere der er i ens område. Kh Betina

Anmeld

14. marts 2011

Kindfed

Det er mig, der er trådstarter. Jeg har faktisk selv overvejet at blive dagplejer, fordi livet som to sygeplejersker i blandede vagter med et lille barn sgu ikke er helt nemt. Men jeg tror desværre, vores hus er for lille og dårligt indrettet til den slags. Kan du ikke flytte til Lystrup i stedet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.