:/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

480 visninger
1 svar
0 synes godt om
20. februar 2011

Anonym trådstarter

Jeg har bare brug for at komme ud med det!!!

Jeg har en stebror (min mor og hans far er ikke gift.) Vi har haft sex o.s.v.! Han er lidt bange for at få følelser for mig, og synes det virker forkert hvis vi bliver sammen.

Jeg er så sindsygt forelsket i ham. Det har jeg været lenge, og før vi begyndte at have sex. Men jeg klarer ikke at fortelle det til ham, at jeg har følelser for ham ... er det nogen der ved hvad jeg kan sige til ham?

bliver så frustrert!!! Hver gang jeg ser ham, bliver jeg så glad, og ved næsten ikke hvilken fod jeg skal stå på.

Har aldrig været så forelsket før.. <3

Er også bange for hvis jeg forteller ham, at jeg har følelser for ham, at han ikke vil have noget med mig at gøre lenger, o.s.v.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

Anonym skriver:

Jeg har bare brug for at komme ud med det!!!

Jeg har en stebror (min mor og hans far er ikke gift.) Vi har haft sex o.s.v.! Han er lidt bange for at få følelser for mig, og synes det virker forkert hvis vi bliver sammen.

Jeg er så sindsygt forelsket i ham. Det har jeg været lenge, og før vi begyndte at have sex. Men jeg klarer ikke at fortelle det til ham, at jeg har følelser for ham ... er det nogen der ved hvad jeg kan sige til ham?

bliver så frustrert!!! Hver gang jeg ser ham, bliver jeg så glad, og ved næsten ikke hvilken fod jeg skal stå på.

Har aldrig været så forelsket før.. <3

Er også bange for hvis jeg forteller ham, at jeg har følelser for ham, at han ikke vil have noget med mig at gøre lenger, o.s.v.

Jeg har ik lige nogle råd... Men jeg har en kammerat der er gift med sin stedsøster og de har 2 børn sammen.. Så det kan godt lade sig gøre! 

Personligt synes jeg det er noget værre rod.. Tænk på hvad andre tænker, når ungerne fortæller oppe i skolen at mormor og farfar bor sammen!?!?

Stine og Lisa.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.