Er mit hår helt håbløst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.380 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. februar 2011

Kloster

Hej.

Jeg er ved at prøve at få langt hår og er i den overgang, der ikke er så fed lige nu.

Men er det helt håbløst mit hår? Ser det helt klamt og tosset ud? Og hvad kan jeg ellers gøre ved det?

Jeg blev klippet i sidste uge, så det er ret nyklippet. Jeg fik taget lidt i nakken og kort i siderne.

Jeg har taget lidt billeder, så I kan se det. Men har fri og weekend, så jeg er helt naturel  (ingen make up)

VH Kloster

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

XXSS

Jeg synes, at det ser godt ud. Det er en fed frisure - vær du glad for det.

Anmeld

20. februar 2011

Fru'Rugaard

Jeg syntes da det sidder meget godt
Det ku være du skulle prøve at have det langt i den ene side, ligesom noget "skævt" pandehår

Anmeld

20. februar 2011

Anitta Kristiansen

har haft samme klipning bare lidt længere jeg brugte bare lidt voks for at få lidt liv i det, og gjorde det ogs lidt mere frækt ellers ikke det helt vilde. dejligt med noget fare så bliver det aldrig kedeligt

Anmeld

20. februar 2011

Kloster

Jeg var oppe ved min skønne veninde i dag og vi snakkede hår (gør vi tit   ) Men hun synes, mit hår set "usat" ud og nok lidt kedeligt. Jeg har jo før haft super kort hår, så mit hår nu kan nemt se kedeligt ud. Men hvordan får jeg det til at være mere frisk??

Har overvejet om der skal lidt fald i, men det er stadig noget kort...

Anmeld

20. februar 2011

slettet_7530

Jeg synes det ser fint ud, og vil sige der kommer perioder undervejs der bliver MEGET værre end det der, blandt andet når håret når halvt ned over ørene osv osv

Anmeld

20. februar 2011

Kloster

Fru'Rugaard skriver:

Jeg syntes da det sidder meget godt
Det ku være du skulle prøve at have det langt i den ene side, ligesom noget "skævt" pandehår

Hov det har jeg. Jeg har skævt pandehår. Det er bare ikke langt nok endnu...

Anmeld

20. februar 2011

Isabella_mor

jeg forstår ikke hvorfor du er ked affrisuren. du kunne dog godt få gjort noget ved farven så der er lidt spil i det.. ellers er det altså rigti fint.. og det klær dig også uden makeup

Anmeld

20. februar 2011

Lou87

Kloster skriver:

Hej.

Jeg er ved at prøve at få langt hår og er i den overgang, der ikke er så fed lige nu.

Men er det helt håbløst mit hår? Ser det helt klamt og tosset ud? Og hvad kan jeg ellers gøre ved det?

Jeg blev klippet i sidste uge, så det er ret nyklippet. Jeg fik taget lidt i nakken og kort i siderne.

Jeg har taget lidt billeder, så I kan se det. Men har fri og weekend, så jeg er helt naturel  (ingen make up)

VH Kloster

Da slet ikke håbløst..
- men du ku da feks give det nogle frække reflekser for at skabe lidt "liv" i det.. Og så giv det lidt "mild" voks hvis du forstår (ikke en tung ler voks feks) og få det til og se lidt mere sat ud.. ved og puffe det lidt bagtil.

Anmeld

20. februar 2011

Fru'Rugaard

Kloster skriver:

Hov det har jeg. Jeg har skævt pandehår. Det er bare ikke langt nok endnu...

Nå okay, men jeg syntes din frisure passer meget godt til dig
Du kan bruge noget voks og hårlak når du sætter det, så det kommer til at puffe lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.