Permanent...hot / not??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

675 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. oktober 2008

Honningblomst

Jeg er lidt træt af mit lange hår...når det er glat er det kedeligt og når jeg fønner det med skum, så er det flot i kort tid og falder så sammen.
Tænker på at få lavet nogle krøller af en slags...eller måske bare mere fald...måske spiralkrøller...(?)(?)
Hvad siger I...hvad skal jeg gøre eller ikke gøre??
Knus
(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2008

Nawal

Jeg kröllede mit hår for mere end ét år siden og mit hår var rigtig flot de förste 4-5 mdr. men derefter blev det bare så träls og slidt at se på.. Mit hår er stadig ikke kommet sig optimalt... men men det ser da flot ud (så länge det varer)

Så kröller HOT... Efterfölgerne NOT :))

Anmeld

1. oktober 2008

lonemus

Jeg syntes rigtige krøller er absolut NOT, men lidt fald kan jeg gå med til :)
Jeg har en smule naturlige krøller, som ligger som en slags fald, hvis jeg ikke hiver det ud med hårtørren. Jeg har altid hadet det, men nu er jeg faktisk blevet rigtig glad for dette naturlige fald, fordi det giver lidt ekstra liv til håret.

Lone

Anmeld

1. oktober 2008

Honningblomst

lonemus skriver:

Jeg har en smule naturlige krøller, som ligger som en slags fald, hvis jeg ikke hiver det ud med hårtørren. Jeg har altid hadet det, men nu er jeg faktisk blevet rigtig glad for dette naturlige fald, fordi det giver lidt ekstra liv til håret.

Lone

Det er sådan mit hår også er...:) men nu er det så langt og tungt at det ikke kan holde sig pænt så længe, så ville bare have forstærket faldet...men tja, vil jo heller ikke ødelægge mit lange hår.
Knus
(H)

Anmeld

1. oktober 2008

Honningblomst

Nawal skriver:

Jeg kröllede mit hår for mere end ét år siden og mit hår var rigtig flot de förste 4-5 mdr. men derefter blev det bare så träls og slidt at se på.. Mit hår er stadig ikke kommet sig optimalt... men men det ser da flot ud (så länge det varer)

Så kröller HOT... Efterfölgerne NOT :))

Øv, det var da træls at det blev så ødelagt af det....hmm, det får mig virkelig til at tænke mig om en ekstra gang...:S
Knus
(H)

Anmeld

1. oktober 2008

Christinahr

Jeg synes det er lidt som langt og kort hår, nogen klæder det - nogen ikke. Jeg synes sagtens det kan være HOT - fald lyder som en fin ide, men...

Jeg kender desværre et par stykker er har fortrudt de har fået det lavet, da håret er blevet ødelagt af det - jeg ville ikke turde.

Anmeld

1. oktober 2008

lonemus

Eva skriver:

lonemus skriver:

Lone

Det er sådan mit hår også er...:) men nu er det så langt og tungt at det ikke kan holde sig pænt så længe, så ville bare have forstærket faldet...men tja, vil jo heller ikke ødelægge mit lange hår.
Knus
(H)

Men hvis du har naturligt fald, kan du så ikke bare få klippet det op i etager? Det har jeg fået gjort, så nu er det slet ikke tungt og bare hængende mere.....jeg har meget tykt hår, så her har det virkelig hjulpet.

Var det måske en mulighed for dig?

Lone (H)

Anmeld

1. oktober 2008

MorCamilla

Jeg har krøller, når jeg ikke glatter mit hår.. Det er det fede ved en permanent, hvis man en dag har lyst til krøller så kan man have det og hvis man den næste ikke har er det bare at glatte det, så er de væk..

Anmeld

1. oktober 2008

Astrid P

Jeg kender et par stykker med samme længde som dig, hvor frisøren har nægtet at permanente dem - fordi håret bliver så smadret af det...

Så jeg ville nok også vælge at gå til en super dygtig frisør og så blive klippet rigtig fedt! Der er masser af muligheder for at klippe langt hår så der bliver lækkert fald og god fylde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.