Jeg kender til det med vagtlægerne, og jeg bliver nødt til at sige - at jeg flere gange har ringet "mange" gange til dem og til sidst været så hård i tonen, indtil at de sagde ok til at jeg kom.
Sidste gang jeg ringede var hun så fræk at sige, " og det vil så sige, at du ringer fordi du er bekymret for dit barn" eller hvordan skal jeg forstå det!?!?!?!!! JA, sagde jeg meget vredt, hvorfor skulle jeg ellers ringe? og så kom jeg til.
Det viste sig, at Olivia havde mellemøresbetændelse på begge ører og lægen derinde skyndte sig at sende os på apoteket efter antibiotika.. Sikke nogle fjolser.
De vagtlæger du ringer til er ikke de samme som der modtager dig - bare så man ikke lige overfuser dem der sidder ude på pinden. Visitatorerne sidder på en bestemt afdeling og visiterer borgerne ud der hvor de hører til.
Men du bliver nødt til at køre på og ikke give efter - sådan er det desværre nogen gange (eller mange gange). Jeg har selv arbejdet på skadestuen i 5 år, hvor jeg har haft tæt kontakt til dem og overfor arbejdskollegaer er de sku også skide sure - så de skal bare have det med hård hånd.
FORLANG at de skal se ham nu, og hold øje med at han ikke bliver stiv i nakken..
Anmeld