Spørgsmål vedr. kontaktlinser + lenson.com

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

356 visninger
2 svar
0 synes godt om
20. februar 2011

sismofutten

Hej alle sammen,

Jeg var lige hos optikkeren i går, og fandt ud af at jeg har -1,25 på begge øjne.. Jeg ville derfor rigtig gerne prøve at have nogle kontaktlinser, da det bare ikke klæder mig at have briller (og jeg hader at have dem på).. MEN, der går i hvertfald en uge før de kommer hjem, og vi rejser til Gran Canaria på lørdag - hvor kunne det ellers havde været fedt at have dem til der..
Men i går fandt jeg så denne hjemmeside: http://www.lenson.com/dk/index.php?gclid=CJLd1fOGl6cCFcZG3godeBa0xQ hvor jeg overvejer at købe nogen fra, så jeg lige har til turen - men er det dumt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

SimoneL

Jeg ville IKKE købe kontaktlinser via nettet uden tidligere at have prøvet præcis de samme linser (mærke, str. og styrke) hos en optiker, og have deres ord for at mine øjne ikke tager skade af linserne.

Har du brugt linser før eller overhovedet prøvet at have linser i?

Anmeld

20. februar 2011

Kay

hvis du aldrig har prøvet linser før... ville jeg vente til du får dem fra optikeren... især fordi det er et større projekt at lærer at putte dem i og tage dem ud... og så har jeg kun hørt skidt om linser købt på nettet...

nu ved jeg ikke hvilken optikker du bruger... men da jeg skulle starte hos louisnilsen med at få linser, og da jeg skiftede styrke, havde de en lille portion linser liggende i hver størrelse så man fik med hjem, så der var nok til når man fik dem tilsendt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.