symptomer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

808 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. februar 2011

sweet

er selv kun gået lige knap en uge over tid og mine bryster går helt i homon chok... de gør vildt ondt og er meget spændstige og brystvortene er blevet en smule større.. men er det ikke lidt tidligt?? har tabt 5 gange før og den første gang var i uge 9 men der var brysterne slet ikke så slemme..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

Den lykkelige

Jeg havde MEGET ømme bryster allerede fra 6+0.. og kvalme osv..

Anmeld

20. februar 2011

ønskebørn74

sweet skriver:

er selv kun gået lige knap en uge over tid og mine bryster går helt i homon chok... de gør vildt ondt og er meget spændstige og brystvortene er blevet en smule større.. men er det ikke lidt tidligt?? har tabt 5 gange før og den første gang var i uge 9 men der var brysterne slet ikke så slemme..

WEEEEE, det er jo gode tegn... Så er HCG nivo sandsynligvis fint og højt...

Tillykke søde!!!

Anmeld

20. februar 2011

sweet

okay syntes bare det er tidligt denne gang.. men håber da at nu når symptomer denne gang er så kraftige gør at den lille spire bliver denne gang

Anmeld

20. februar 2011

sweet

tak ønskebarn 74 :-) er dog lidt nervøs fordi jeg har tabt 5 gange før.. og hver gang man kan mærke det niver lidt så tænker man åh nej... man er dog ikke begyndt at bløde endnu så det er da lidt gode tegn..

Anmeld

20. februar 2011

Den lykkelige

sweet skriver:

okay syntes bare det er tidligt denne gang.. men håber da at nu når symptomer denne gang er så kraftige gør at den lille spire bliver denne gang

Må vi håbe..  

fingre for dig!!

Anmeld

20. februar 2011

sweet

mange tak .-)

Anmeld

20. februar 2011

Kvindemin

sweet skriver:

mange tak .-)

Hej smukke. Vidste ikke du var herinde
Og var ikke klar over du havde mistet så mange gange  - det gør mig ondt. Håber du trods det, har det godt. Og at det er din tur NU! Jeg havde også hurtige symptomer første gang, især det med brysterne.

Anmeld

20. februar 2011

sweet

Chritinap skriver:

Hej smukke. Vidste ikke du var herinde
Og var ikke klar over du havde mistet så mange gange  - det gør mig ondt. Håber du trods det, har det godt. Og at det er din tur NU! Jeg havde også hurtige symptomer første gang, især det med brysterne.

mange tak :-) håber også det lykkedes mig denne gang... nu må det da snart være min tur :-)

Anmeld

20. februar 2011

Kvindemin

sweet skriver:

mange tak :-) håber også det lykkedes mig denne gang... nu må det da snart være min tur :-)

Det må det i hvert fald!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.