Hvordan ville i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

461 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. februar 2011

Anonym trådstarter

... Forkæle jeres kæreste en aften?

Vi modtog vores lejlighed i tirsdags. Siden da har han arbejdet om dagen og så har vi gået herover om aftenen.

Igår kom familie og venner og vi knoklede igen igennem med møbler osv. Problemet er at jeg har bækkenløsning, og utrolig ondt i min ryg. Idag kan jeg hverken rejse mig eller sætte mig selv. Derfor tog han idag alene ud for at gøre den gamle lejlighed klar til syn - han tog afsted kl. 9, og er ikke hjemme endnu

Jeg er fyldt med dårlig samvittighed og føler mig som en lortekæreste. Han selv er bare positiv og virkelig fantastisk ved mig. Det er helt vildt <3

Men ja ... I stedet for at sidde og "græde over det", så vil jeg gerne forkæle ham.

Nogen der har nogen forslag?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

Den lykkelige

Anonym skriver:

... Forkæle jeres kæreste en aften?

Vi modtog vores lejlighed i tirsdags. Siden da har han arbejdet om dagen og så har vi gået herover om aftenen.

Igår kom familie og venner og vi knoklede igen igennem med møbler osv. Problemet er at jeg har bækkenløsning, og utrolig ondt i min ryg. Idag kan jeg hverken rejse mig eller sætte mig selv. Derfor tog han idag alene ud for at gøre den gamle lejlighed klar til syn - han tog afsted kl. 9, og er ikke hjemme endnu

Jeg er fyldt med dårlig samvittighed og føler mig som en lortekæreste. Han selv er bare positiv og virkelig fantastisk ved mig. Det er helt vildt <3

Men ja ... I stedet for at sidde og "græde over det", så vil jeg gerne forkæle ham.

Nogen der har nogen forslag?

Knus

Lave noget lækker mad, en kage eller massage når han kommer tilbage.. eller tage et varmt bad sammen.. han er sikkert smadret oven på klargøringen og trænger sikkert bare til hygge, afslapning osv..

Anmeld

20. februar 2011

Anonym trådstarter

Ja måske en lækker middag og et varmt bad sammen? Det tror jeg ville falde i god jord

Anmeld

20. februar 2011

DLM

Anonym skriver:

Ja måske en lækker middag og et varmt bad sammen? Det tror jeg ville falde i god jord

Anmeld

20. februar 2011

Anonym trådstarter

Jeg havde også tænkt på at invitere ham ud, men måske er han for træt?

Anmeld

20. februar 2011

Moar2011

Anonym skriver:

Jeg havde også tænkt på at invitere ham ud, men måske er han for træt?

jeg synes det lyder som en god ide, at lave go mad derhjemme derefter et dejligt varmt bad, med lidt forkælelse til ham , så han kan mærke at du stætter pris på alt det han gør, mens du ligger derhjemme med guldklumpen i mavsen - mon ikke os at han er meget forståæig med at du har bækkenløsning og ondt i ryggen, i det du går ligesom igennem som han gør ved at må gør nogen hård ting alene (hvis du forstå) - tror på ingen måde han tænker negativt over at han må gør det alene ..

Anmeld

20. februar 2011

Anonym trådstarter

Babyklar skriver:

jeg synes det lyder som en god ide, at lave go mad derhjemme derefter et dejligt varmt bad, med lidt forkælelse til ham , så han kan mærke at du stætter pris på alt det han gør, mens du ligger derhjemme med guldklumpen i mavsen - mon ikke os at han er meget forståæig med at du har bækkenløsning og ondt i ryggen, i det du går ligesom igennem som han gør ved at må gør nogen hård ting alene (hvis du forstå) - tror på ingen måde han tænker negativt over at han må gør det alene ..

Det gør han virkelig heller ikke. Han skriver små søde beskeder hjem til mig. Men det er som om, at jo sødere han er, jo mere "dårlig samvittighed" får jeg. Det er meget mærkeligt. Men i stedet for at tænke negativt, vil jeg prøve at få ham til at føle mærke hvor højt jeg elsker ham

Anmeld

20. februar 2011

Moar2011

Anonym skriver:

Det gør han virkelig heller ikke. Han skriver små søde beskeder hjem til mig. Men det er som om, at jo sødere han er, jo mere "dårlig samvittighed" får jeg. Det er meget mærkeligt. Men i stedet for at tænke negativt, vil jeg prøve at få ham til at føle mærke hvor højt jeg elsker ham

Kan godt følge dig, med at man føler sig som en dårlig kæreste, men mon ikke han bare er max lykkelig over at i har fået nyt hjem, du går med hans barn og bare mega glad - og hvis han kan mærker hvor glad du er og hvor meget du sætter pris på ham , så kan du sagtens havde god samvittighed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.