Nyt køkken, mangler inspiration...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.121 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. februar 2011

Chellen

Hej I alle dejlige kvinder derude på BABY.DK .
Jeg og min mand går og skal til at beslutte hvilket køkken vi ønsker os.. Eller rettere det er nærmest mig der har fået frie tøjler til det... .
Men men... Jeg mangler altså lidt inspiration... Jeg er skal det siges, til tider noget så kræsen..
Så jeg tænkte om der mon var nogen derude der evt. ville vise deres køkken? Som en inspiration for mig .

God fortsat søndag til jer og en masse knus , Michelle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

XXSS

Hey køkkenprojekter er altid spændende  Vi har nok valgt et knap så traditionelt køkken, jeg har i hvert fald endnu ikke set et magen til.

OG fedt at du har fået frie tøjler, så er det bare om at komme ud og sonderer terrænet.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. februar 2011

Christina.78

Tanja78 skriver:

Hey køkkenprojekter er altid spændende  Vi har nok valgt et knap så traditionelt køkken, jeg har i hvert fald endnu ikke set et magen til.

OG fedt at du har fået frie tøjler, så er det bare om at komme ud og sonderer terrænet.

Jeg er jo SÅÅÅÅ forelsket i dit køkken og skal bare have noget der minder om det når tid og råd engang er der..EEEELLSSKKEERR dine billeder og det passer bare lige ind i hvordan vores rum ser ud ligenu med åben dør til stue og så videre...LOVE IT !!!!

Anmeld

20. februar 2011

XXSS

Jeg troede ellers de fleste var til det hvide  hehe..

Det bedste ved billederne var, at de var "skide" billige og fra Ikea - så det billige passer fint ind med det lidt dyrere - det er perfekt.. 

Vi fik også åbent op indtil stuen hele væggen røg ned - det er sååå meget mere luftigt og lyst rigtig dejligt, nu hvor vi har det mørke køkken.

Christina.78 skriver:

Jeg troede ellers de fleste var til det hvide  hehe..

Det bedste ved billederne var, at de var "skide" billige og fra Ikea - så det billige passer fint ind med det lidt dyrere - det er perfekt..  :-)

Vi fik også åbent op indtil stuen hele væggen røg ned - det er sååå meget mere luftigt og lyst rigtig dejligt, nu hvor vi har det mørke køkken.

Jeg er jo SÅÅÅÅ forelsket i dit køkken og skal bare have noget der minder om det når tid og råd engang er der..EEEELLSSKKEERR dine billeder og det passer bare lige ind i hvordan vores rum ser ud ligenu med åben dør til stue og så videre...LOVE IT !!!!

Anmeld

20. februar 2011

Chellen

Tanja78 skriver:

Ja det er super fedt...!
Et skønt projekt det blir det !
Og hold da magle det er bare et super lækkert køkken !!
Vil nemlig så gerne have noget der er specielt og unikt. Især det ultra flotte køleskab, det er bare top !

Mange tak for at vise mig dit smukke køkken

Anmeld

20. februar 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

her er vores...:-) mangler dog lidt...

Anmeld

20. februar 2011

Maalene

Du må også gerne se vores

Anmeld

20. februar 2011

Tut

Her er vores "traditionelle" køkken.

Anmeld

21. februar 2011

Chellen

Tusind tak for alle skønne billeder .
I dejlige kvinder har da bare en super lækker smag !

Mange fra mig !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.