Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej skønne kagetøser
Jeg vil rigtig gerne have en flot dåbskage til vores søns barnedåb d. 20. eller 27. august. Er der nogle skrappe damer fra Aalborg området der laver på bestilling?
Vi har inviteret 43 voksne.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bavianis skriver: Hej skønne kagetøser Jeg vil rigtig gerne have en flot dåbskage til vores søns barnedåb d. 20. eller 27. august. Er der nogle skrappe damer fra Aalborg området der laver på bestilling? Vi har inviteret 43 voksne.
Slet ingen interesserede kage-kvinder?
Bavianis skriver: Slet ingen interesserede kage-kvinder?
Er fra Viborg og vil gerne tilbyde min hjælp
Laver godt nok ikke på bestilling, kun som hobby, men hjælper gerne hvis jeg kan..
Bor lidt nord for viborg
smider et billede eller 2 ind så du kan se lidt af hvad jeg har lavet
Hvis ikke du finder en proff kagebager, så kan du bare skrive til mig.. Jeg bor i Aalborg og skriv på linebach87@hotmail.com.. Har ikke lavet vildt mange kager, men har dog godt styr på det alligevel.. Her er et par stykker jeg har lavet..
Hvor er I søde at hjælpe! Jeg beundrer Jer simpelthen så meget, det er helt utroligt hvad I kan lave af kunstværker!
Jeg har fået tilbud fra en herindefra, så nu er det bare at vente til det bliver august og barnedåb
Knus og kram,
Susanne
Jeg låner lige denne tråd,for min veninde,som ikke er på Baby.dk,spurgte i dag om der var nogen herinde i Aalborg området,som lavede på bestilling.
Hvis der er,vil I så ikke være søde at sende mig en pb,så kan jeg give hende jeres email?
min mail står allerede i det indlæg jeg skrev tidligere, så hun skriver bare til mig hvis der er interesse..
missbach skriver: min mail står allerede i det indlæg jeg skrev tidligere, så hun skriver bare til mig hvis der er interesse..
Mange tak,jeg giver den videre
Bavianis skriver: Hvor er I søde at hjælpe! Jeg beundrer Jer simpelthen så meget, det er helt utroligt hvad I kan lave af kunstværker! Jeg har fået tilbud fra en herindefra, så nu er det bare at vente til det bliver august og barnedåb Knus og kram, Susanne
Hej :) Må jeg spørge hvem du fik tilbud fra?
Mvh Julie
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128