Bestilling af dåbskage, Aalborg-området?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.998 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. februar 2011

Bavianis

Hej skønne kagetøser

Jeg vil rigtig gerne have en flot dåbskage til vores søns barnedåb d. 20. eller 27. august. Er der nogle skrappe damer fra Aalborg området der laver på bestilling?

Vi har inviteret 43 voksne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

Bavianis

Bavianis skriver:

Hej skønne kagetøser

Jeg vil rigtig gerne have en flot dåbskage til vores søns barnedåb d. 20. eller 27. august. Er der nogle skrappe damer fra Aalborg området der laver på bestilling?

Vi har inviteret 43 voksne.

Slet ingen interesserede kage-kvinder?

Anmeld

21. februar 2011

Laila T

Bavianis skriver:

Slet ingen interesserede kage-kvinder?

Er fra Viborg og vil gerne tilbyde min hjælp

Anmeld

22. februar 2011

sedde

Laver godt nok ikke på bestilling, kun som hobby, men hjælper gerne hvis jeg kan..

Bor lidt nord for viborg

smider et billede eller 2 ind så du kan se lidt af  hvad jeg har lavet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. februar 2011

missbach

Hvis ikke du finder en proff kagebager, så kan du bare skrive til mig.. Jeg bor i Aalborg og skriv på linebach87@hotmail.com.. Har ikke lavet vildt mange kager, men har dog godt styr på det alligevel..  Her er et par stykker jeg har lavet..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. februar 2011

Bavianis

Hvor er I søde at hjælpe! Jeg beundrer Jer simpelthen så meget, det er helt utroligt hvad I kan lave af kunstværker!

Jeg har fået tilbud fra en herindefra, så nu er det bare at vente til det bliver august og barnedåb

Knus og kram,

Susanne

Anmeld

26. februar 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Jeg låner lige denne tråd,for min veninde,som ikke er på Baby.dk,spurgte i dag om der var nogen herinde i Aalborg området,som lavede på bestilling.

Hvis der er,vil I så ikke være søde at sende mig en pb,så kan jeg give hende jeres email?

Anmeld

26. februar 2011

missbach

min mail står allerede i det indlæg jeg skrev tidligere, så hun skriver bare til mig hvis der er interesse..

Anmeld

27. februar 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
missbach skriver:

min mail står allerede i det indlæg jeg skrev tidligere, så hun skriver bare til mig hvis der er interesse..

Mange tak,jeg giver den videre

Anmeld

19. april 2011

Jules

Bavianis skriver:

Hvor er I søde at hjælpe! Jeg beundrer Jer simpelthen så meget, det er helt utroligt hvad I kan lave af kunstværker!

Jeg har fået tilbud fra en herindefra, så nu er det bare at vente til det bliver august og barnedåb

Knus og kram,

Susanne

Hej :) Må jeg spørge hvem du fik tilbud fra?

Mvh Julie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.