Min ticker. hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

355 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. februar 2011

CamillaValby

Piger jeg prøver at lave sådan en ticker fra minticker.dk, og jeg kan ski ikke lige finde ud af det. Har siddet og kigget i de andre indlæg som andre har skrevet. Men jeg er en hat til det her, og som man kan se hihi er det ikke gået så godt.

Er der ikke en der kan fortælle det fra punkt til punkt hvad jeg skal gøre, hvor henne. Ville jeg være mega lykkelig hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

CamillaValby

Er der slet ikke nogen der kan hjælpe

Anmeld

20. februar 2011

*Sofie*

CamillaValby skriver:

Piger jeg prøver at lave sådan en ticker fra minticker.dk, og jeg kan ski ikke lige finde ud af det. Har siddet og kigget i de andre indlæg som andre har skrevet. Men jeg er en hat til det her, og som man kan se hihi er det ikke gået så godt.

Er der ikke en der kan fortælle det fra punkt til punkt hvad jeg skal gøre, hvor henne. Ville jeg være mega lykkelig hihi

Hejsa.

Det er vist den rigtig 'adresse' på tickeren du bruger...du ska bare sætte den ind som billede i stedet for som en url.
Klik på ikonet med det lille træ og sæt adressen ind der

Anmeld

20. februar 2011

CamillaValby

*Sofie* skriver:

Hejsa.

Det er vist den rigtig 'adresse' på tickeren du bruger...du ska bare sætte den ind som billede i stedet for som en url.
Klik på ikonet med det lille træ og sæt adressen ind der

Tak for hjælpen

Hihi men jeg er en idiot til det her, nu ligger det inde under mine foto haha det kører vildt godt

Anmeld

20. februar 2011

*Sofie*

CamillaValby skriver:

Tak for hjælpen

Hihi men jeg er en idiot til det her, nu ligger det inde under mine foto haha det kører vildt godt

Haha, ai der ska den i hvert fald ikk ligge

Anmeld

20. februar 2011

Kofoed.

CamillaValby skriver:

ved ikke om du kan finde hjælp her, men;

https://www.baby.dk/debat/87324pi1/ordet-er-frit/hjaelp-med-tricker.aspx

Anmeld

20. februar 2011

CamillaValby

Kofoed33 skriver:

ved ikke om du kan finde hjælp her, men;

https://www.baby.dk/debat/87324pi1/ordet-er-frit/hjaelp-med-tricker.aspx

Tak

Jeg kan se at jeg er tæt på hihi. Men jeg aner desværre ikke hvad jeg gør galt. Så jeg opgiver hihi

Anmeld

20. februar 2011

CamillaValby

*Sofie* skriver:

Haha, ai der ska den i hvert fald ikk ligge

Haha det er nemlig det.

Fik lige et link og kan se at jeg er tæt på men aner ikke hvad jeg gør galt haha.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.