Hvordan får i tiden til at gå ??????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

573 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. februar 2011

Rebecca55

Jeg arbejder 15 timer i ugen, men har kun en uge tilbage inden jeg går helt fra på grund af graviditeten. Allerede nu synes jeg at jeg har svært ved at få tiden til at gå !!! Får da gjort lidt rent og ordnet vasketøj, men savner at lave noget sjovt ( Man kan lave der hjemme bla.). Det skal lige siges at jeg helst ikke må være fysisk i gang for meget af gangen.

Hvordan får i tiden til at gå derhjemme ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

2babygirls

Rebecca55 skriver:

Jeg arbejder 15 timer i ugen, men har kun en uge tilbage inden jeg går helt fra på grund af graviditeten. Allerede nu synes jeg at jeg har svært ved at få tiden til at gå !!! Får da gjort lidt rent og ordnet vasketøj, men savner at lave noget sjovt ( Man kan lave der hjemme bla.). Det skal lige siges at jeg helst ikke må være fysisk i gang for meget af gangen.

Hvordan får i tiden til at gå derhjemme ?

Kan godt følge dig. Blev sygemeldt i uge 26, så sommeren var laaaaang for mig

Men nutv.dk hihi... eller ja, så tag dig en masse lure, for det kan kroppen altid bruge

Anmeld

23. februar 2011

NinaNymannMadsen

få hvilet ud. se nogen film.
nu har ejg en datter i forvejen så for mig er det nemt, det jo bare lege med hende så. er kun 7+5 idag. men har en skoledag på i alt 5 timer fra vi starter til vi går hjem så det jo intet. så har masser af tid hjemme.
hvis du har noget familie eller venner du kan besøge eller få besøg af er det også en god ting så har man nogen at snakke med også.
måske hvis du kan holde til det, så forbered de ting der bare skal være klar til de 3 små kommer hjem engang jo det kan få meget tid til at gå med.

Anmeld

23. februar 2011

Dinna88

Vær kreativ!  

Har du nogle evner indenfor et bestemt område?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.